19/12/2024 Conv_ Ajudes a participants directes i associats en el Projecte Important d'Interès Comú Europeu de Salut (Med4Cure), en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència


  

La convocatòria té per objecte la concessió d'ajudes públiques a les entitats espanyoles reconegudes en la Decisió C(2024) 3629 final, de 28 de maig de 2024, de la Comissió Europea, com a participants directes i indirectes en el Projecte Important d'Interès Comú Europeu sobre Salut (IPCEI Mdd4CUre) per a la realització dels projectes indicats en aquesta.


Aquestes entitats són:

  • Sylentis, SAU, com a participant directe a IPCEI Med4Cure.
  • Laboratorio Reig Jofre, SA; Laboratorios Farmacéuticos Rovi, SA.; Medichem, SA.; Minoryx Therapeutics, SL i Oryzon Genomics, SA, com a participants associats al IPCEI Med4Cure.

Les actuacions tindran caràcter pluriennal i podran haver-se inciat a partir de l'1 de gener de 2023 i no podran finalitzar més enllà del 31 d'agost de 2026.

El termini de presentació de sol·licituds, tant per al participant directe com per als associats en el IPCEI, finalitza dia 23 de gener de 2025, a les 12.00 hores peninsular.

 

Links d'interés: