Requisits
Haver presentat una sol·licitud
Documentació a presentar
a) Les declaracions responsables següents, d'acord amb els models normalitzats disponibles en esta web:
— De complir les obligacions que estableixen per a les entitats beneficiàries l'article 11 del Text refós de la Llei de subvencions, l'article 21 del Decret 15/2018 i aquesta convocatòria.
— De no incórrer en cap causa de prohibició o d'incompatibilitat per percebre l'ajut, d'acord amb la normativa aplicable, i de no haver estat mai objecte de sancions administratives ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere.
— De disposar de l'organització, l'estructura tècnica i la capacitat suficients i necessàries per garantir el compliment de l'activitat objecte de subvenció en el moment en què es publica la convocatòria.
— De totes les ajudes i subvencions sol·licitades a qualsevol institució, pública o privada, nacional o estrangera, relacionades amb la sol·licitud, o que s'hagin concedit a l'entitat.
b) El formulari del projecte, la matriu de planificació i el pressupost, d'acord amb els models normalitzats, en què han de constar els antecedents, els objectius i els recursos humans i materials necessaris per executar les activitats, la població subjecte final i el pressupost, amb detall dels ingressos i les despeses o inversions prevists.
c) Amb relació al soci local, la documentació següent:
— Estatuts de l'entitat inscrits formalment en el registre corresponent.
— Certificat expedit per l'organisme oficial competent que acrediti que l'entitat té personalitat jurídica al país on radica.
— Si el soci local és una administració pública, certificat de compromís de participació en el projecte.
— Quan aquests documents estiguin en un idioma diferent de les llengües oficials de les Illes Balears, declaració responsable de la persona que representa l'entitat que n'acrediti el contingut.
d) Un certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social i de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària en què consti que està al corrent en el pagament de les obligacions amb la Seguretat Social i de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat, en el cas que l'entitat sol·licitant denegui expressament en la sol·licitud l'autorització perquè es comprovi d'ofici.
e) En el cas de fundacions, un document acreditatiu d'estar al corrent en el compliment de les obligacions comptables amb el protectorat en el moment de presentar la sol·licitud.
f) En el cas de desplaçament de personal expatriat, un informe signat per la persona que representa l'entitat legalment que en justifiqui la necessitat, com també les tasques que s'han de fer, el temps de dedicació i la retribució.
g) Una declaració responsable relativa a la veracitat de les dades bancàries (n'ha de tenir la titularitat l'entitat sol·licitant), d'acord amb el model normalitzat disponible en esta web. En el cas que hi hagi diversos comptes donats d'alta a la Comunitat Autònoma, s'ha d'especificar en quin d'ells s'ha de fer el pagament.
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Vint dies hàbils comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Cooperació i Immigració
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General de Cooperació i Immigració
Pl. de la Drassana, 4.
Tel.: 971177200
- Fax:
(jfortuny@dgcooperacio.caib.es)