Requisits
.
Taxes
Segons pressupost: .
- Fins a 12.000,00 €: 79,65 €
- Des de 12.000,01 a 150.000,00 €, per cada 6.000,00 € o fracció (a afegir a la quantitat de l'apartat anterior): 14,300724 €
- La resta, per cada 6.000,00 € o fracció: 9,544386€ -
.
Documentació a presentar
La documentació a presentar és la següent:
A. Sol·licitud d'autorització prèvia o de construcció d'instal·lació que no pertany a empresa distribuïdora o transportista que s'hagi de cedir a empresa distribuïdora o transportista:
1. Sol·licitud d'autorització (TNI-118).
2. Pagament de la taxa.
3. En el cas de només tramitar autorització administrativa prèvia es presentarà un avantprojecte de la instal·lació, que anirà acompanyat del document ambiental escaient en el cas de que estigui sotmès al procediment d'avaluació d'impacte ambiental. El contingut de l'avantprojecte està regulat a l'article 123 del Reial Decret 1955/2000, d'1 de desembre i al Reial Decret 223/2008 de 15 de febrer (ITC-LAT 09) i al Reial Decre 337/2014 de 9 de maig (ITC-RAT 20).
4. En el cas de que es tramiti simultàniament autorització administrativa prèvia i autorització administrativa de construcció s'haurà de presentar un projecte detallat de la instal·lació, que anirà acompanyat del document ambiental escaient en el cas de que estigui sotmès al procediment d'avaluació d'impacte ambiental.
5. Altres informes i/o autoritzacions que siguin necessàries vinculats a la tramitació de l'expedient.
___________________________________________________________________________________________________
B. Registre de projecte d'instal·lació que no pertany a empresa distribuïdora o transportista i que no s'hagi de cedir a empresa distribuïdora o transportista:
1. Sol·licitud d'autorització (TNI-118).
2. Pagament de la taxa.
3. Projecte detallat de la instal·lació, que anirà acompanyat del document ambiental escaient en el cas de que estigui sotmès al procediment d'avaluació d'impacte ambiental. El contingut del projecte està regulat a l'article 123 del Reial Decret 1955/2000, d'1 de desembre i al Reial Decret 223/2008 de 15 de febrer (ITC-LAT 09) i al Reial Decre 337/2014 de 9 de maig (ITC-RAT 20).
4. Altres informes i/o autoritzacions que siguin necessàries vinculats a la tramitació de l'expedient.
Models:
Termini màxim
Si en el termini de 10 dies des de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada no ha justificat davant la UDIT el pagament de la taxa corresponent, es considerarà que el titular desisteix de la mateixa.
El termini màxim per resoldre en el cas de que la documentació sigui correcta i completa és d'un mes comptador des de la data de presentació de la sol·licitud.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Transport i Distribució d'Energia i Generació Tèrmica
C/ del Calçat, 2A (Polígon Son Valentí).
Tel.: 971177706