Requisits
Presentació presencial: la sol·licitud i tota la documentació especificada en aquesta guia, s'ha de presentar a qualsevol de les oficines UDIT. Les adreces es poden consultar a http://www.caib.es/sites/tramitacioudit/ca/adreces_i_horaris/. S'han de presentar els documents que pertoquin segons les indicacions recollides a la guia de tramitació. Els models dels documents, que s'han de presentar, apareixen en aquesta fitxa.
Taxes
Taxa .
87,53€ -
.
Documentació a presentar
Sol·licitud de tramitació en tots els casos.
Contesta a la petició de subministrament d'empresa distribuïdora (només en el cas d'inspecció per accessos a xarxes).
Memòria i croquis amb la proposta alternativa d'accés a xarxa a avaluar (només en el cas d'inspecció per accessos a xarxes).
Memòria i croquis amb la proposta alternativa de variant a la xarxa existent a avaluar (només en el cas d'inspecció per variant a xarxes).
Projecte d'edificació visat i signat per tècnic competent (només en el cas d'interferències de xarxes amb edificacions).
Altres (documentació escaient per a realitzar informes i/o inspeccions en matèria d'energia a petició de l'òrgan competent).
Models:
Termini màxim
Si en el termini de 10 dies des de la presentació de la sol·licitud, la persona interessada no ha justificat davant la UDIT el pagament de la taxa corresponent, es considerarà que el titular desisteix de la mateixa.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà delRegistre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Energia i Canvi Climàtic
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Transport i Distribució d'Energia i Generació Tèrmica
C/ del Calçat, 2A (Polígon Son Valentí).
Tel.: 971177706