Requisits
Els senyalats a l'apartat tercer i quart de la convocatòria.
Documentació a presentar
En el cas dels armadors: a) Acreditació de la representació amb què actua qui signa la sol·licitud, si escau. b) Si escau, fotocòpia del NIF i del document constitutiu de l'entitat o dels estatuts socials que s'han inscrit correctament en el registre corresponent o del certificat d'inscripció registral d'aquests documents. c) Si escau, justificació que l'armador del vaixell ha presentat davant les autoritats laborals la comunicació corresponent d'inici del procediment de suspensió dels contractes o de reducció de jornada que regula l'article 47 de l'Estatut dels treballadors per al total dels tripulants enrolats a l'embarcació en data de la darrera arribada a port per començar l'aturada. d) En el casos de força major, la resolució de l'autoritat competent. e) Certificat de Capitania Marítima que acrediti la tripulació enrolada en el període de paralització, (entre el 1 de gener i el 30 de maig de 2021, ambdós inclosos). f) Full d'assentament d'inscripció marítima actualitzada (posterior a l'aturada) del vaixell. g) Declaració responsable d'acord amb el model de l'annex 3 que figura al web del FOGAIBA. h) En el cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també cal aportar: - Document en què es reflecteixin les normes o la reglamentació de funcionament que han subscrit tots els membres. - Autorització per comprovar d'ofici el DNI de les persones associades, del DNI del representant, dels certificats conforme s'està al corrent de les obligacions tributàries, estatals i autonòmiques, i amb la Seguretat Social, així com que no es tenen antecedents penals i fotocòpia del NIF de l'agrupació, si se'n disposa. - Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es facin constar expressament els compromisos d'execució que assumeix cadascun d'ells. - Nomenament d'un representant o d'un apoderat únic de l'agrupació amb prou poder per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària. - Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que no hagi transcorregut el termini de prescripció que preveuen l'article 22 del Decret legislatiu 1/2005, de 24 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i els articles 57 i 60 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions. En el cas dels tripulants: a) Acreditació de la representació amb què actua qui signa la sol·licitud, si escau. b) Certificat de l'Institut Social de la Marina que acredita la situació d'alta en aquesta embarcació. c) Fotocòpia de la llibreta d'embarcació. d) Documentació que acrediti que es troba inclòs en el procediment de suspensió de contractes de treball o de reducció de jornada. e) Declaració responsable d'acord amb el model de l'annex 3 que figura al web del FOGAIBA.
Models:
Termini màxim
Fins el dia 8/10/2021
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Ocm, d'Estat i de Pesca
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176551
- Fax: 971176871