Requisits
Professorat d'ensenyament secundari i professorat tècnic de formació professional que imparteixen cicles formatius de formació professional en centres públics dependents de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca i cicles formatius concertats en centres privats concertats.
Documentació a presentar
Per optar a les estades formatives en empreses, els interessats han de presentar la documentació següent:
a. Sol·licitud de participació (annex 2). Només s'admeten sol·licituds originals i degudament signades.
b. Projecte formatiu personal, d'acord amb l'annex 3, que ha de recollir, com a mínim, els apartats següents:
· Justificació del projecte amb relació a l'actualització professional
· Característiques de l'empresa o entitat
· Objectius de l'estada
· Continguts i processos de treball que es tractaran
· Programació d'activitats
· Planificació de l'estada
c. Certificat de la secretaria del centre educatiu on està destinada la persona sol·licitant, d'acord amb l'annex 4.
d. Còpia compulsada de l'horari individual de la persona sol·licitant, que figura en el document orgànic de centre (DOC).
e. Certificat d'admissió de l'empresa o entitat (annex 5).
f. Document de formalització de l'estada formativa (annex 6).
g. Altres documents:
· Sol·licitud de renúncia a participar a la convocatòria d'estades en empreses, si n'és el cas (annex 7).
· Certificat de l'empresa de la realització de l'estada formativa (annex 8).
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Fins al dia 29 de gener de 2021.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Planificació i Participació
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177773
(oecaballero@dgfpieas.caib.es)