Requisits
Els senyalats a l'apartat tercer i quart de la convocatòria.
Documentació a presentar
a) Fotocòpia del NIF del sol·licitant.
b) Acreditació de la representació amb la qual actua qui signa la sol·licitud.
c) Llista d'associats amb alta a la Seguretat social, amb còpia de les vides laborals o qualsevol altra documentació que ho pugui acreditar.
d) Memòria de les actuacions dutes a terme durant l'any 2019.
e) Relació de justificants imputats, d'acord amb el model de l'annex 2 que figura a la pàgina web del FOGAIBA.
f) Documentació justificativa de les despeses realitzades.
g) En el seu cas, indicació dels criteris de repartiment dels costs generals i/o indirectes incorporats a la relació de justificants de despeses.
Models:
Termini màxim
Fins el dia 31/03/2020
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Ocm, d'Estat i de Pesca
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176551
- Fax: 971176871