Requisits
Notificar sense demora injustificada a l'autoritat competent les eventuals propostes de modificació del pla de seguiment d'acord amb l'article 15 del Reglament d'Execució (UE) 2018/2066 de la Comissió de 19 de desembre de 2018 sobre el seguiment i la notificació de les emissions de gasos d'efecte hivernacle en aplicació de la Directiva 2003/87 / CE de Parlament Europeu i de Consell i pel qual es modifica el Reglament (UE) nº 601 / 2012 de la Comissió.
Taxes
M45 - Autoritzacions d'emissions de gasos d'efecte hivernacle > Renovacions o modificacions de l'autorització .
Autoritzacions d'emissions de gasos d'efecte hivernacle > Renovacions o modificacions de l'autorització
Accés a ATIB -
A través del portal de l'Agència Tributària de les Illes Balears o mitjançant el model 046 a través de l'entitat bancaria
Documentació a presentar
Formulari de sol·licitud
Proposta de Pla de seguiment de les emissions anuals per a instal·lacions fixes (veure model de sol·licitud)
Procediment de Gestió d'Emissions de CO2
Diagrama de fluxos font de la instal·lació
Models:
Termini màxim
3 mesos
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà delRegistre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultarles adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Canvi Climàtic i Atmosfera
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Canvi Climàtic i Atmosfera
C/ del Calçat, 2A (Polígon Son Valentí).
Tel.: 971177706
(atmosfera@energia.caib.es)