Requisits
- Els establerts en els articles 25 i 26.1 de la Llei 7/2010, de 31 de març, per ser titular d'una llicència de comunicació audiovisual, i la subrogació en les obligacions de l'actual titular.
- Les condicions de pluralisme en el mercat audiovisual establertes en els articles 36 i 37 de la Llei 7/2010.
- La transmissió i l'arrendament estan subjectes, a més, a les condicions de l'article 29.2 de la Llei 7/2010 i només seran possibles una vegada transcorreguts al menys dos anys des de l'adjudicació inicial de la llicència. No està permès el subarrendament.
- En el cas d'haver presentat document privat del projecte de negoci jurídic, una vegada atorgada l'autorització s'haurà de presentar el document públic degudament formalitzat.
Taxes
P05 .
S'ha de liquidar la taxa per l'atorgament d'autoritzacions relacionades amb la radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüència (codi P05) recollida a la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. L'import d'aquesta taxa va ser actualitzat mitjançant Resolució de la consellera d'Hisenda i Administracions Públiques de 3 de gener de 2017, publicada en el BOIB núm. 3 de dia 7 de gener de 2017. La taxa es devengarà una vegada concedida l'autorització però el negoci jurídic no sortirà efecte fins que sigui abonada. -
Es pot realitzar el pagament de la taxa a través del Portal web de l'ATIB, (https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=6791&lang=es).
Documentació a presentar
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Telecomunicacions
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Telecomunicacions
C/ de Sant Pere, 7.
Tel.: 971177570
- Fax: 971176815
(avaquer@dgtic.caib.es)