Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Complement lligat a l'antiguitat i a la formació del professorat de l'ensenyament privat concertat (sexennis)

El reconeixement del complement lligat a l'antiguitat i a la formació del professorat al professorat en actiu, en qualsevol etapa educativa, en pagament delegat o pagament directe a cooperatives, que facin feina en un centre o, simultàniament, en diversos centres educatius privats concertats de les Illes Balears amb una antiguitat de sis anys o més i que acreditin haver cursat, almenys, cent hores de formació reconeguda d'acord amb els termes que estableix la Resolució de convocatòria.

Codi SIA

208303

Persones destinatàries

Professorat en actiu, de qualsevol etapa educativa, que estigui en pagament delegat o pagament directe i que faci feina en un centre o, simultàniament, en diversos centres educatius privats concertats de les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

L'històric de resolucions definitives es pot consultar a través del següent enllaç

https://www.caib.es/sites/nominaprofessorat/ca/histaric_de_resolucions_de_sexennis/.

Contra la resolució d'aprovació de les llistes definitives es pot interposar recurs d'alçada davant el conseller d'Educació i Formació Professional en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació de les llistes. La interposició del recurs es pot fer a través del següent enllaç

https://www.caib.es/seucaib/ca/201/empreses/tramites/tramite/3760382

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud de reconeixement del complement d'antiguitat i formació

Requisits

Professorat en actiu, de qualsevol etapa educativa, que estigui en pagament delegat o pagament directe i que faci feina en un centre o, simultàniament, en diversos centres educatius privats concertats de les Illes Balears. Aquest professorat ha d'acreditar una antiguitat de sis anys o més, i haver cursat, almenys, cent hores de formació reconeguda, d'acord amb els termes que estableix l'annex 1 de la Resolució del procediment.

Documentació a presentar

Els docents interessats han d'adreçar al centre escolar l'annex 2 de sol·licitud del reconeixement del complement, adjuntant-hi un certificat de vida laboral actualitzat. La sol·licitud es pot presentar a partir del mes en que es compleixen els criteris. El model de sol·licitud es troba en aquest tràmit (format PDF emplenable).

Posteriorment, el centres escolars han de presentar a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres un tràmit per professor, adjuntant-hi l'annex 2 signat pel docent i la vida laboral.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini màxim, sempre que la documentació aportada pels interessats sigui suficient i consti acreditada la formació requerida, és de 6 mesos.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

Observacions

Per obtenir el reconeixement de la formació podeu anar al següent enllaç:

https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/1479126

X

Al·legacions a les llistes provisionals

Requisits

Els centres concertats, en representació de las persones interessades poden formular al·legacions davant el director general de Planificació, Ordenació i Centres.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

El termini per formular al·legacions davant el director general de Planificació, Ordenació i Centres és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

(concertseducatius@dgplacen.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar