Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Autoritzacions de pesca submarina a les reserves marines de la Badia de Palma i del Migjorn de Mallorca

Són els documents administratius nominals, individuals i intransferibles, obligatoris que permeten la pràctica de la pesca recreativa submarina a les reserves marines indicades.

La taxa per a obtenir les autoritzacions és de 53,90 € per a cadascuna de les reserves.

L'autorització a la Reserva Marina del Migjorn de Mallorca té una durada d'un any a partir de la data d'emissió (Ordre de la consellera de 15 d'agost de 2006, BOIB núm. 115). La durada de l'autorització de la Reserva Marina de la badia de Palma està per definir, mentre no es resolgui tendrà una durada d'un any a partir de la data d'emissió.

La forma d'obtenir l'autorització és telemàtica.

- Permet obtenir les autoritzacions en forma de document de paper imprimible.

- L'autenticitat dels documents es pot comprovar seguint l'enllaç que figura al costat de la marca digital.

- És convenient guardar el document a l'ordinador per als casos de necessitat com pèrdua o deteriorament poder fer còpies noves.

Codi SIA

208385

Persones destinatàries

Persones interessades en practicar la pesca marítima submarina a les reserves marines indicades.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

- És necessari conèixer els límits de les reserves marines

- Cal conèixer la normativa de cada reserva.

- Hi ha una sèrie d'espècies de peixos que tenen una limitació de talla per a la seva captura.

- Les captures que es realitzin s'han de declarar (veure full de declaració a l'apartat de documents).

- Els dies en què es pot pescar en ambdues reserves són els dilluns, dimarts, dissabtes, diumenges i

dies festius.

- Aquest tràmit és anònim. No cal disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanent.

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Pesca

Tràmits

X

Sol·licitud d'autoritzacions

Requisits

Disposar d'una llicència de pesca submarina en vigor.

Disposar d'una llicència federativa, o bé d'un certificat mèdic i assegurança adients per a la pràctica de la pesca submarina, ambdós en vigor.

Documentació a presentar

En cas de disposar d'una llicència de pesca submarina emesa per una altra comunitat autònoma, s'haurà d'adjuntar durant el tràmit.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Pesca

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recursos Marins

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176100

(reservesmarines@dgpesca.caib.es)

Observacions

Aquest tràmit és anònim, no cal disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Pesca

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar