Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

CONVOCATÒRIA 2012-2013 PER FINANÇAR ACCIONS FORMATIVES ADREÇADES PRIORITÀRIAMENT A TREBALLADORS/ES DESOCUPATS

S'obren les convocatòries per la presentació de sol•licituds de subvencions amb l'objecte de finançar accions formatives adreçades prioritàriament a treballadores i treballadors desocupats, i per la presentació de sol•licituds d'ajuts per a transport, manutenció i allotjament, de beques quan es tracti de persones amb discapacitat desocupades i d'ajudes a la conciliació, per al període 2012-2013

Codi SIA

208067

Persones destinatàries

Poden ser beneficiaris de les subvencions que preveu aquesta convocatòria els centres o entitats de formació inscrits o acreditats al territori de les Illes Balears, en les especialitats formatives del Fitxer d’Especialitats Formatives del Servei Públic d’Ocupació Estatal per les quals concorren.

Els centres o entitats de formació sol•licitants han d’estar inscrits i/o acreditats en cadascuna de les especialitats formatives que sol•licitin, en el moment de la publicació de la convocatòria, en el Registre de Centres i Entitats de Formació d’àmbit estatal d’acord amb els requisits que estableix l’article 30 de l’Ordre TAS/718/2008, de 7 de març, i han de ser:

— Centres o entitats de formació acreditats per impartir especialitats formatives adreçades a obtenir certificats de professionalitat que hauran de complir amb els requisits especificats en els reials decrets que regulen els certificats de professionalitat corresponents a la formació que s’hi imparteixi.

— Centres o entitats de formació que imparteixin especialitats formatives transversals que hauran de complir els requisits especificats en els programes corresponents a la formació que s’hi imparteixi del Fitxer d’Especialitats Formatives del Servei Públic d’Ocupació Estatal.

Termini per a resoldre i notificar

Veure convocatòria

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

PLAZO MÁXIMO PARA PRESENTAR SOLICITUDES: 15 días hábiles contados desde el día siguiente al de la publicación de esta convocatoria (19/09/2012).

Para más información contactar con:

Temas pedagógicos: MARGA BUJOSA Tel. 971 17 95 88

Temas jurídico-administrativos: LINA AMORAGA Tel. 971 78 49 91 (ext. 69989)

Temas justificación económica: ARNAU RAMIS Tel. 971 78 49 91 (ext. 69859)

Òrgan competent per a resoldre

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Veure convocatòria

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

15 dies hàbils comptadors des del dia següent al de la publicació d’aquesta convocatòria (19/09/2012).

Per a més informació contactar amb:

Temes pedagògics: MARGA BUJOSA Tel. 971 17 95 88

Temes jurídico-administratius: LINA AMORAGA Tel. 971 78 49 91 (ext. 69989)

Temes justificació econòmica: ARNAU RAMIS Tel. 971 78 49 91 (ext. 69859)

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitació del procediment

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional