Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per a l'organització d'activitats de divulgació i comunicació social de la ciència (DIV25)

L'objecte d'aquesta convocatòria és incrementar la presència de la ciència a la societat, fomentant el coneixement, l'esperit crític i la divulgació dels resultats de la recerca desenvolupada a les Illes Balears.

Poden ser objecte dels ajuts els tipus d'actuacions següents:

a) Les activitats de foment de la cultura científica dirigides a la població en general en el sentit més ampli i que responguin a algun d'aquests objectius: promoure la informació, educació i la cultura científica, fomentar les vocacions científiques a la població escolar i facilitar eines al professorat per incloure el pensament científic a l'aula; promoure la ciència oberta i inclusiva, combatre la desinformació.

b) Les activitats dirigides a personal investigador amb l'objectiu de millorar les seves aptituds per a la divulgació així com estudis sobre la comunicació social de la ciència i la percepció social de la ciència a les Illes Balears.

Codi SIA

3182114

Persones destinatàries

a) Centres públics d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts a la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació) i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques.

b) Altres entitats públiques o privades sense ànim de lucre que defineixin en els seus estatuts l'R+D o el seu foment com a activitat principal.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de la sol·licitud

Requisits

1. Podran ser beneficiaris dels ajuts les persones jurídiques següents:

a) Centres públics d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts a la Llei 14/2011, d'1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació) i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques.

b) Altres entitats públiques o privades sense ànim de lucre que defineixin en els seus estatuts l'R+D o el seu foment com a activitat principal.

2. Els beneficiaris han de complir els requisits específics següents en el moment de la presentació de la sol·licitud d'ajuda:

a) Han de tenir una oficina o domicili social en l'àmbit territorial de les Illes Balears.

b) Han d'estar vàlidament constituïdes de conformitat amb la normativa vigent i inscrites en el registre corresponent i disposar de l'organització, l'estructura tècnica i la capacitat suficients i necessàries per garantir el compliment de l'actuació objecte de subvenció.

Documentació a presentar

- Memòria descriptiva de l'actuació (impres normalitzat)

- Declaració responsable (imprès normalitzat)

- Documentació institucional que permeti verificar que compleix els requisits, sempre que no s'hagi presentat en anterior ocasions a l'administració.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Fins dia 15 de juny de 2026

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisits

Haver presentat una sol·licitud

Documentació a presentar

Termini màxim

Si ha rebut un requeriment, 10 dies hàbils des de que s'ha notificat.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar