Requisits
Haver detectar les unitats de convivència que poden reunir els requisits per accedir al Programa Bàsic.
Documentació a presentar
Aportar els models 1 i 2 per cada unitat de convivència. En els casos de persones que només es poden identificar amb passaport, s'ha d'aportar còpia escanejada del document per a poder verificar la identitat de les persones que formen part de la unitat de convivència.
Respecte de les firmes, convé destacar:
· El Model 1 ha d'anar firmat per la persona responsable que hagi designat cada entitat que realitza la derivació.
· El Model 2 ha d'anar firmat per la persona titular de la unitat de convivència.
Respecte als enviaments:
· El model 1 s'haurà de retornar en dos formats obligatòriament: un signat electrònicament; i un altre en format .ods. Si es presenta escrit a mà o en altre format s'entendrà per no presentada.
· En el model 1 és necessari que constin les dades de contacte de qui fa la derivació, principalment el nom i cognom de la persona que fa la derivació, un telèfon i correu de contacte. Si falten aquestes dades la derivació no s'entendrà realitzada.
· En el model 1 i 2 és obligatori emplenar tots els camps ja que són de sol·licitud obligatòria per tramitar l'ajuda i justificar-la al FSE+.
· Tots els documents hauran d'enviar-se en arxius separats, no en un mateix PDF.
· El document de protecció de dades no es retornarà a la Conselleria amb tota la documentació, només és per l'usuari.
· En els casos de persones que només es poden identificar amb passaport, s'ha d'aportar obligatòriament còpia escanejada del document de cadascun dels membres de la unitat de convivència. En el cas de persones nacionals o amb NIE, malgrat que sigui voluntària, la presentació escanejada de la documentació de cadascun dels membres agilitza la tramitació.
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
No hi ha termini màxim
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Afers Socials
Contacte
Servei o Secció responsable
Departament de Serveis Socials
Pl. de la Drassana, 4.
(programabasicfse@dgsersoc.caib.es)