Requisits
2.1. Requisits per accedir a una destinació definitiva:
a) Tenir subscrit un contracte indefinit en vigor amb la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca.
b) Complir els requisits de titulació per nivell educatiu que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució i disposar de la declaració eclesiàstica de competència acadèmica, o d'un document equivalent.
c) No haver estat condemnat per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per tràfic d'éssers humans.
2.2. Requisits per accedir a una destinació provisional:
a) Tenir subscrit un contracte indefinit en vigor amb la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca.
b) Subscriure el compromís de complir els requisits de titulació per nivell educatiu que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució que no es compleixin i, si escau, el requisit de disposar de la declaració eclesiàstica de competència acadèmica, o del document equivalent corresponent, dins els terminis excepcionals i transitoris establerts en l'apartat 3 d'aquest annex.
c) No haver estat condemnat per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per tràfic d'éssers humans.
d) No haver estat revocada la idoneïtat per l'autoritat religiosa que la va atorgar.
2.3. Requisits per formar part de la borsa de professors de religió substituts:
a) Haver complert 16 anys.
b) Ser espanyol o tenir la nacionalitat d'algun dels estats membre de la Unió Europea o de qualsevol altre estat on, en virtut dels tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'apliqui la lliure circulació de treballadors, o ser estranger amb residència legal a Espanya i estar autoritzat per treballar o en disposició d'obtenir una autorització per treballar per compte d'altri.
c) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física ni psíquica incompatible amb l'exercici de les funcions docents.
d) No haver estat separat, mitjançant un procediment disciplinari, del servei de cap de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat de manera absoluta o especial, per resolució judicial, per a ocupacions o càrrecs públics. En el cas de nacionals d'un altre estat, no trobar-se inhabilitats o en una situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
e) No haver estat condemnat per sentència ferma per cap delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual ni per tràfic d'éssers humans.
f) Disposar de la proposta de l'autoritat religiosa.
g) Complir els requisits de titulació per nivell educatiu que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució, així com disposar de la declaració eclesiàstica de competència acadèmica, o d'un document equivalent.
2.4. Els requisits anteriors s'han d'haver assolit, com a màxim, en la data d'acabament del termini de presentació de les sol·licituds per participar en el procediment a què fa referència l'apartat 6 d'aquest annex.
2.5. El compliment dels requisits anteriors s'ha d'acreditar de la forma que es determina en l'annex 4 d'aquesta Resolució.
2.6. Els professors de religió que es trobin en situació d'excedència i vulguin participar en el procediment d'adjudicació de destinacions definitives i provisionals han de presentar la sol·licitud de reingrés al servei actiu juntament amb la sol·licitud de participació en el procediment.
Documentació a presentar
Sol·licitud de participació
Models:
Termini màxim
01/06/2020
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Adjudicació i Contractació Docent
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 1a planta).
Tel.: 971177864
- Fax: 971176863
(ajfloresclemente@dgpdocen.caib.es)