Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procediment de contractació obert

Seleccionar la persona física o jurídica que ha d'executar una obra, prestar un servei o subministrar un bé. Tot empresari interessat pot presentar una proposició.

Codi SIA

2217076

Persones destinatàries

Les persones naturals o jurídiques, espanyoles o estrangeres, que tinguin plena capacitat d'obrar.

Termini per a resoldre i notificar

15 dies a comptar de l'endemà de l'obertura de les proposicions,quan l'únic criteri d'adjudicació del contracte sigui el preu.

2 mesos, o el termini que s'hagi establert en el plec de clàusules administratives particulars, en la resta de casos.

Aquests terminis s'amplien en quinze dies hàbils quan s'hagi identificat una o diverses ofertes incurses en presumpció d'anormalitat.

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

En el cas de l'administració territorial, els actes d'adjudicació sempre exhaureixen la via administrativa. En el cas del sector públic instrumental, la adjudicació pot o no exhaurir la via administrativa.

Òrgan competent per a resoldre

L'organ competent per materia

Tràmits

X

Presentació de proposicions

Requisits

Capacitat d'obrar; no estar incurs en prohibició de contractar; acreditar la solvència tècnica i financera i tècnica o professional; estar classificat

Documentació a presentar

Termini màxim

L'establert en el Plec de condicions administratives particulars (PCAP)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

L'organ competent per materia

Contacte

Servei o Secció responsable

Oficina d'Administració Digital

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

X

Presentació de documentació en execució del contracte

Requisits

Ser adjudicatari del contracte i receptor d'un requeriment d'aportació de documentació per part de l'òrgan de contractació.

Documentació a presentar

Termini màxim

El termini de temps establert en el requeriment.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

L'organ competent per materia

Contacte

Servei o Secció responsable

Oficina d'Administració Digital

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

L’òrgan directiu (direcció general o secretaria general) competent per a la tramitació del procediment/servei

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una obligació legal

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar