Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procediment de la modificació de la declaració ambiental estratègica

La declaració ambiental estratègica d'un pla o programa aprovat podra modificar-se quan concorrin circumstàncies que determinin la incorecció de la declaració ambiental estratègica, incloses les que sorgeixin durant el procediment d'avaluació d'impacte ambiental, tant per fets o curcumstàncies d'acaeciment posterior a aquesta darrera com per fets o circumstàncies anteriors que, en el seu moment, no foren o puguessin ser objecte de l'adequada valoració (art.28.1 de la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d'avaluació ambiental).

Codi SIA

1851121

Persones destinatàries

Persones, empreses, administracions públiques que havent-se aprovat un pla o programa que disposi de declaració ambiental estratègica sigui necessària la seva modificació en base a les circumstàncies recollides a l'article 28.1 de la Llei 21/2013

Termini per a resoldre i notificar

xx/xx/xx

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part o d'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

L'òrgan ambiental iniciarà el procediment de modificació de la declaració ambiental estratègica d'ofici, bé per iniciativa pròpia o a petició raonada de l'òrgan substantiu, o per denúncia, mitjançant acord.

La decisió d l'òrgan ambiental sobre la modificació tindrà caràcter determinant i no recurrible dels recursos en la via administrativa o judicial que, si escau, procedeixin davant als actes o disposicions que, posteriorment i conseqüentment, poguessin dictar-se. Aquesta decisió s'haurà publicar al BOIB (art.28.6).

El procediment de tramitació s'ha d'adequar a l'article 6 de la Llei 12/2016 sobre l'ús de mitjants telemàtics.

Òrgan competent per a resoldre

Servei d'Assessorament Ambiental

Tràmits

X

Modificació de la Declaració Ambiental Estratègica

Requisits

Les condicions de la declaració d'impacte ambiental es poden modificar quan es

doni alguna de les circumstàncies de l'article 28 de la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d'Avaluació Ambiental

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

En qualsevol moment una vegada aprovada la Declaració Ambiental Estratègica

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Assessorament Ambiental

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Assessorament Ambiental

Gremi de Corredors 10. Polígon de Son Rossinyol. Tel.: 67233

(jadrover@cbma.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Harmonització Urbanística i Avaluació Ambiental

Finalitat

Tramitació del procediment

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar