Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per a la formació de personal investigador FPI i FPI-E 2025 (FPI2025)

Atorgar 26 subvencions a centres o unitats de recerca i desenvolupament tecnològic i a empreses ubicades a les Illes Balear per formar personal investigador, l'objectiu de les quals és formar en recerca científica i tècnica a titulats superiors universitaris que vulguin fer una tesi doctoral.

A més, s'atorgaran el mateix nombre de subvencions destinades a cobrir les taxes acadèmiques per al personal investigador en formació, que inclouen la tutela acadèmica de doctorat, l'obertura i el manteniment de l'expedient, i la defensa de la tesi doctoral.

Codi SIA

3229199

Persones destinatàries

Poden ser beneficiaris dels ajuts els centres públics d'R+D, centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre, centres tecnològics i centres de suport a la innovació tecnològica i empreses privades d'R+D i/o innovació: entitats privades amb capacitat i activitat demostrades en R+D+I.

Els candidats interessats en aquests ajuts, personal investigador en formació, poden presentar propostes a les entitats amb el vistiplau de la persona directora de la tesi i de la persona investigadora principal del projecte.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar-ne la resolució és de sis mesos comptadors des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Aquest termini es pot interrompre, d'acord amb l'article 22.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, durant el període d'avaluació, així com durant el temps necessari per a l'esmena de deficiències i l'aportació de documents.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Presentació de la sol·licitud

Requisits

Poden ser beneficiaris dels ajuts els centres d'R+D ubicats a les Illes Balears, sempre que compleixin els requisits i condicions generals establerts a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i acreditin disposar de la capacitat administrativa, financera i operativa necessària per complir les obligacions previstes en aquesta convocatòria,

Les persones candidates també han de complir una sèrie de requisits enumerats en el punt setè de les bases de la convocatòria.

Documentació a presentar

El punt dotzè de la convocatòria enumera la documentació que s'ha de presentar conjuntament amb la sol·licitud.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Fins a les 12 hores del 22 de desembre de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar