Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions adreçades a entitats que duen a terme programes d'acció social orientats a proporcionar mitjans de prevenció, informació, atenció i ajuda a persones que ho necessiten

Finançar les despeses derivades del funcionament dels serveis i programes següents:

1. Executar programes que treballen amb famílies amb fills menors d'edat amb la finalitat d'aportar les eines i la capacitació necessàries per desenvolupar estratègies efectives per a la prevenció de conductes de risc.

2. Prevenir i tractar el maltractament infantil.

3. Executar programes d'atenció social a menors afectats per malalties oncològiques.

4. Desenvolupar programes d'atenció social a menors hospitalitzats.

Codi SIA

3203135

Persones destinatàries

Entitats privades sense ànim de lucre, legalment constituïdes i inscrites com a entitats prestadores de serveis socials en el Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears, que tenguin com a objecte en els estatuts activitats en matèria de serveis socials i atenció als col·lectius indicats i que disposin d'una seu o delegació permanent i activa a les Illes Balears.

Queden exclosos d'aquesta convocatòria, per a les línies 2, 3, 4 les entitats privades següents:

1- Entitats que adoptin la denominació de federació, confederació o coordinadora, o en tot cas, sigui una unió d'associacions.

2- Fundacions que, d'acord amb l'escriptura de constitució, tenguin com a fundadores persones jurídiques de naturalesa pública.

Per a la línia 1, també queden excloses les següents entitats:

1- Fundació que, d'acord amb l'escriptura de constitució, tenguin com a fundadors persones jurídiques de naturalesa pública.

2- Col·legis i associacions professionals, les entitats esportives, els centres docents o d'ensenyament.

3- Entitats de tipus polític o sindical.

4- Entitats que desenvolupin el projecte presentat exclusivament amb personal voluntari.

Termini per a resoldre i notificar

3 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Presentació de la sol·licitud, documentació i annexos indicats a la convocatòria

Documentació a presentar

Sol·licitud, documentació i annexos indicats a la convocatòria

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

10 dies hàbils des de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Famílies

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

(jfnavarro@dgmenors.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar