Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per contractar personal tècnic de suport a la recerca (TEC25)

L'objecte d'aquesta convocatòria és donar ajuts per contractar personal tècnic de suport a la recerca perquè s'incorporin als grups de recerca de les Illes Balears

Codi SIA

3198995

Persones destinatàries

Poden ser beneficiaris d'aquests ajuts les següents entitats:

a) Centres d'R+D: universitats públiques, universitat privades amb capacitat i activitat demostrada en R+D (reconegudes pel Reial Decret 1509/2008), organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques. S'inclouen en aquest apartat les fundacions, independentment del seu caràcter públic o privat, vinculades o dependents d'universitats públiques, organismes de recerca públics i hospitals públics.

b) Les associacions sense ànim de lucre que tenguin definida en els seus estatuts l'R+D com un dels seus objectius.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos des de la presentació de la sol·licitud

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licitud

Requisits

Tipus d'entitats beneficiàries:

a) Centres públics d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques. S'inclouen en aquest apartat les fundacions, independentment del seu caràcter públic o privat, vinculades o dependents d'universitats públiques, organismes de recerca públics i hospitals públics.

b) Les associacions sense ànim de lucre que tenguin definida en els seus estatuts l'R+D com un dels seus objectius.

c) Universitats privades o centres universitaris privats amb capacitat i activitat demostrada en R+D (reconegudes pel Reial decret 1509/2008, de 12 de setembre, pel qual es regula el Registre d'Universitats, Centres i Títols).

Documentació a presentar

Segons el punt 8 de la convocatòria:

a) La memòria descriptiva

b) El currículum del grup de recerca

c) DECLARACIÓ RESPONSABLE de l'entitat signada pel representant legal

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds dels ajuts és de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i finalitza a les 13.00 hores del darrer dia del termini

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar