Requisits
Poden ser beneficiàries de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les corporacions de dret públic inscrites en el Registre d'acadèmies de la comunitat autònoma de les Illes Balears i que, a més, compleixin els requisits que s'indiquen en el punt següent.
Estar constituïdes com a persones jurídiques de conformitat amb la normativa vigent i inscrites en el registre o registres corresponents; disposar de l'organització, l'estructura tècnica i la capacitat suficients i necessàries per garantir el compliment de l'activitat objecte de la subvenció, i desenvolupar l'activitat a les Illes Balears o en interès de les Illes Balears.
Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, tant estatals com autonòmiques, i amb la Seguretat Social.
Haver justificat de manera suficient, si pertoca, les subvencions o els ajuts rebuts anteriorment del Govern de les Illes Balears.
No es poden beneficiar de cap subvenció les persones, les entitats o les agrupacions que incorrin en qualsevol de les prohibicions que estableixen l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, ni les que hagin estat sancionades mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir una subvenció d'acord amb la Llei 8/2016, de 30 de maig, per garantir els drets de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals i per erradicar l'LGTBI-fòbia, o qualsevol altra aplicable.
Documentació a presentar
Totes les entitats sol·licitants han de presentar la sol·licitud signada electrònicament per la persona que en tengui la representació legal (aquest procediment es pot realitzar telemàticament), juntament amb la documentació següent:
Només si s'oposa que la Conselleria de Presidència, Coordinació de l'Acció de Govern i Cooperació Local comprovi les dades, ha de presentar:
- El document d'identitat de la persona que sol·licita la subvenció en nom de la persona jurídica.
- La targeta d'identificació fiscal.
- El document constitutiu de l'entitat i els estatuts socials degudament inscrits en el registre corresponent.
- El document acreditatiu de la representació legal amb què actua la persona que signa la sol·licitud, la qual ha de ser vigent en el moment de presentar-la.
- Les declaracions responsables que trobareu al mateix model de sol·licitud i al tràmit telemàtic.
- El projecte per al qual se sol·licita la subvenció, descrit segons el tràmit telemàtic i els models normalitzats disponibles a aquesta Seu Electrònica, i que ha de contenir:
Una memòria explicativa de l'activitat o el projecte que s'ha de dur a terme.
El pressupost.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
El termini per presentar les sol·licituds és de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Relacions Institucionals
Passeig de Sagrera, 2.
Tel.: 971177002
(lbouazza@dgri.caib.es)