Requisits
L'entitat sol·licitant ha de ser la Federació d'Esports Adaptats de les Illes Balears i presentar un projecte amb motiu de la celebració del Dia de les Illes Balears 2024
Documentació a presentar
L'entitat sol·licitant ha de presentar la sol·licitud signada electrònicament per la persona que en tengui la representació legal, juntament amb la documentació següent:
Documentació referida a l'entitat:
— Document d'identitat de la persona que sol·licita la subvenció en nom de la persona jurídica.
— Targeta d'identificació fiscal.
— Document constitutiu de l'entitat i estatuts socials inscrits degudament en el registre corresponent.
— Document acreditatiu de la representació legal amb la qual actua la persona que signa la sol·licitud, la qual ha d'estar vigent en el moment de presentar la sol·licitud.
— Document acreditatiu de la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.
Les declaracions responsables següents, segons els models normalitzats, disponibles a la web http://dgri.caib.es i a la Seu Electrònica:
— De compliment de les obligacions que estableixen l'article 19 de l'Ordre de la
consellera de Presidència de 24 d'agost de 2018 i l'apartat 4 d'aquesta
convocatòria.
— De tots els ajuts i les subvencions que li hagi concedit qualsevol institució, pública o privada, o que hagi sol·licitat, relacionats amb la sol·licitud presentada.
— De veracitat de les dades respecte de la titularitat del compte bancari que hagi facilitat (només en el cas que hi hagi un canvi en el compte bancari).
Models:
Termini màxim
Dia 12 febrer de 2024
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Contacte
Servei o Secció responsable
Departament de Relacions Institucionals i Europees
Passeig de Sagrera, 2.
(isangil@dgre.caib.es)