Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria de subvencions per a federacions esportives, Dia de les Illes Balears 2024

L'objecte d'aquesta convocatòria és fomentar la participació social en la celebració del Dia de les Illes Balears 2024 mitjançant l'organització d'esdeveniments esportius a l'illa de Mallorca els dies 29 de febrer i 1, 2 i 3 de març de 2024, en els quals es duran a terme els actes de la diada.

Els esdeveniments, per poder ser subvencionats, han de complir les condicions següents:

a) S'han de dur a terme en l'àmbit geogràfic de l'illa de Mallorca.

b) Han de tenir lloc entre el 29 de febrer de 2024 i el 3 de març de 2024, ambdós inclosos.

Código SIA

3046398

Personas destinatarias

Poden ser beneficiàries d'aquestes subvencions les federacions esportives de les Illes Balears legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears i les delegacions territorials de les federacions esportives espanyoles també anotades en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos des de l'entrada de la sol·licitud

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Presidència i Administracions Públiques

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

Poden ser beneficiàries d'aquestes subvencions les federacions esportives de les Illes Balears legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears i les delegacions territorials de les federacions esportives espanyoles també anotades en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.

Queden excloses d'aquesta convocatòria les entitats que rebin algun tipus d'ajut o patrocini d'empreses de cases d'apostes o de sales de joc, independentment de si aquest ajut s'utilitza o no per cobrir les despeses de l'esdeveniment que sigui objecte de subvenció

Documentación a presentar

Totes les entitats sol·licitants han de presentar la sol·licitud signada electrònicament per la persona que en tengui la representació legal, juntament amb la documentació següent:

Les declaracions responsables que apareixen com annexos de la sol·licitud més la documentació següent:

· Document d'identitat de la persona que sol·licita la subvenció en nom de la persona jurídica.

· Targeta d'identificació fiscal.

· Document constitutiu de l'entitat i estatuts socials inscrits degudament en el registre corresponent.

· Document acreditatiu de la representació legal amb la qual actua la persona que signa la sol·licitud, la qual ha d'estar vigent en el moment de presentar la sol·licitud.

· Document acreditatiu de la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

10 dies hàbils des de la data de publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Relacions Institucionals

Passeig de Sagrera, 2. Tel.: 971177002

(serveirelins@dgri.caib.es)

Observaciones

S'ha d'adjuntar el model de sol·licitud emplenat i signat electrònicament.

X

Justificació

Requisitos

Les entitats beneficiàries de la subvenció han de presentar:

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la resolució de concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats fetes i dels resultats obtinguts, i amb l'aportació de la màxima documentació gràfica i de qualsevol altre tipus que acrediti la realització de les actuacions subvencionades.

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats duites a terme, que ha de contenir el següent:

― Una relació classificada de les despeses i les inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document,

l'import, la data d'emissió i la data de pagament.

― Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions amb què s'hagi finançat l'activitat subvencionada, amb indicació de

l'import i la seva procedència.

c) Les factures o altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, que s'han

d'identificar amb l'activitat subvencionada, i els justificants de pagament corresponents, els quals han d'estar ordenats tal com figuren

en la relació classificada de despeses esmentada en l'apartat anterior.

Documentación a presentar

S'adjunta el compte justificatiu per emplenar i signar. A més s'han d'aportar les factures i la memòria de l'activitat com s'indica.

Modelos:

Plazo máximo

3 mesos comptadors des de l'endemà de la finalització de les actuacions objecte de la subvenció.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas, puede presentar los documentos dirigidos a los órganos de la Administración autonómica mediante los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática a través del Registro electrónico común (REC) de la Administración General del Estado (https://rec.redsara.es) (obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14,2 y 3 de la ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para las personas físicas). Para poder llevar a cabo un registro mediante el REC es necesario disponer de un certificado electrónico, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (solo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración local. Consulte las direcciones de todas las oficinas de la Administración autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (sólo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración pública le requerirá que la enmiende presentándola por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Relacions Institucionals

Passeig de Sagrera, 2. Tel.: 971177002

(serveirelins@dgri.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar