Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Selecció d'entitat col·laboradora per tramitar ajuts als emprenedors i empreses amb activitat a Illes Balears per cobrir comissions d'obertura i estudi, interessos i cost de l'aval de SGR en 2023

Seleccionar una entitat col·laboradora per a la tramitació dels ajuts als emprenedors i a les empreses amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d'obertura i d'estudi, els interessos i el cost de l'aval de societats de garantia recíproca de les operacions de finançament d'inversions i de liquiditat que convoqui la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors en 2023

Código SIA

2981560

Personas destinatarias

> Societats de garantia recíproca de les que regula la Llei 1/1994, d'11 de març, sobre el règim jurídic de les societats de garantia recíproca, degudament autoritzada i inscrita en el Registre d'entitats del Banc d'Espanya.

> Amb possibilitat de poder tenir socis partícips a emprenedors i empreses de les Illes Balears, d'acord amb els estatuts de la societat de garantia recíproca.

> Amb almanco una oficina d'atenció presencial per a la gestió dels ajuts oberta a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o, si no, en cas que resulti designada, adquirir el compromís d'obrir-ne una en el termini d'un mes des de la data de la resolució de designació

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Economia, Hisenda i Innovació

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

Els que estableix la convocatòria del procediment de selecció

Documentación a presentar

Les sol·licituds, amb la seva documentació complementària, s'han de presentar utilitzant els models que hi ha disponibles en aquest tràmit o en el web de la Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors.

Plazo máximo

10 dies hàbils des del dia següent de la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

La Resolució es va publicar en el BOIB de 07-02-2023.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Política Financera i Assegurances

C/ del Palau Reial, 17. Tel.: 971177107

(politicafinancera@tresorer.caib.es)

X

Presentació de documentació requerida per l'Administració

Requisitos

Les que estableix la convocatòria del procediment de selecció

Documentación a presentar

La documentació del punt 8 de l'Annex 1 de la convocatòria, a requeriment del Servei de Política Financera i Assegurances. No es demanarà la documentació que ja està en poder de la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors.

Plazo máximo

5 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la notificació del requeriment de documentació

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Política Financera i Assegurances

C/ del Palau Reial, 17. Tel.: 971177107

(politicafinancera@tresorer.caib.es)

X

Presentació de factura de la compensació econòmica de la col·laboració

Requisitos

Ser entitat col·laboradora per a la tramitació dels ajuts als emprenedors i a les empreses amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d'obertura i d'estudi, els interessos i el cost de l'aval de societats de garantia recíproca de les operacions de finançament d'inversions i de liquiditat convocada per Resolució de la consellera d'Hisenda i Relacions Exteriors el 30 de març de 2023

Documentación a presentar

Factura de la compensació econòmica establerta en el Conveni de col·laboració signat entre la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors i l'entitat col·laboradora

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El que estableix el Conveni de col·laboració signat entre la Conselleria d'Hisenda i Relacions Exteriors i l'entitat col·laboradora el 26 d'abril de 2023:

-Maig de 2023

-Novembre de 2023

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Política Financera i Assegurances

C/ del Palau Reial, 17. Tel.: 971177107

(politicafinancera@tresorer.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar