Requisitos
Presentar, per part Fundación +34, la sol·licitud de subvenció més els annexos corresponents
Documentación a presentar
Annexos I a V que acompanyen aquesta sol·licitud degudament complimentats.
Una fotocòpia del CIF del sol·licitant
Una fotocòpia del DNI/NIE del representant legal (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat comprovi les dades).
Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat comprovi les dades).
Si es tracta de persones jurídiques o d'agrupacions de persones i entitats sense personalitat jurídica, l'original del document de constitució de l'entitat i dels seus estatuts socials degudament registrats en el registre corresponent, o bé un certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.
Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud.
Si escau, el document acreditatiu d'estar d'alta a l'epígraf corresponent de l'impost d'activitats econòmiques, i també el document justificatiu d'estar al corrent en el pagament d'aquest impost.
Una declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades.
Quan es tracti d'agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense personalitat, s'han de fer constar els compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació, així com l'import de la subvenció que hi ha d'aplicar cadascun d'ells, que també tenen la consideració de beneficiaris. En tot cas, s'ha de nomenar un representant o un apoderat únic de l'agrupació, amb poders suficients per complir les obligacions que, com a beneficiari, corresponen a l'agrupació (segons l'article 9 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre).
El projecte d'obra, si pertoca, amb indicació del termini d'execució de l'obra.
En aquest cas, escriptura de propietat i nota registral que acrediti que està inscrita en el Registre de la Propietat, en el cas de subvencions per a les quals s'ha d'acreditar que el sol·licitant és el propietari del bé.
Modelos:
Plazo máximo
No procedeix
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Servei de Relacions Institucionals
Contacto
Servicio o Sección responsable
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Passeig de Sagrera, 2.
Tel.: 971177002