Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Subvenció directa a Fundación +34

Atenció a les persones de les Illes Balears que es troben en situació de privació de llibertat a l'exterior en especial estat de necessitat.

Código SIA

2414489

Personas destinatarias

Fundación +34

Plazo máximo para la resolución y notificación

Les resolucions, tant de concessió com de denegació, han de ser motivades i s'ha de dictar i notificar en el termini màxim de tres mesos comptadors des de l'endemà que acabi el termini de presentació de sol·licituds. Les resolucions s'han de notificar individualment.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Presidència i Administracions Públiques

Trámites

X

Presentació de sol·licitud

Requisitos

Presentar, per part Fundación +34, la sol·licitud de subvenció més els annexos corresponents

Documentación a presentar

Annexos I a V que acompanyen aquesta sol·licitud degudament complimentats.

Una fotocòpia del CIF del sol·licitant

Una fotocòpia del DNI/NIE del representant legal (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat comprovi les dades).

Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social (només si s'oposa a què la Conselleria de Presidència, Funció Pública i Igualtat comprovi les dades).

Si es tracta de persones jurídiques o d'agrupacions de persones i entitats sense personalitat jurídica, l'original del document de constitució de l'entitat i dels seus estatuts socials degudament registrats en el registre corresponent, o bé un certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.

Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud.

Si escau, el document acreditatiu d'estar d'alta a l'epígraf corresponent de l'impost d'activitats econòmiques, i també el document justificatiu d'estar al corrent en el pagament d'aquest impost.

Una declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades.

Quan es tracti d'agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sense personalitat, s'han de fer constar els compromisos d'execució assumits per cada membre de l'agrupació, així com l'import de la subvenció que hi ha d'aplicar cadascun d'ells, que també tenen la consideració de beneficiaris. En tot cas, s'ha de nomenar un representant o un apoderat únic de l'agrupació, amb poders suficients per complir les obligacions que, com a beneficiari, corresponen a l'agrupació (segons l'article 9 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre).

El projecte d'obra, si pertoca, amb indicació del termini d'execució de l'obra.

En aquest cas, escriptura de propietat i nota registral que acrediti que està inscrita en el Registre de la Propietat, en el cas de subvencions per a les quals s'ha d'acreditar que el sol·licitant és el propietari del bé.

Modelos:

Plazo máximo

No procedeix

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Relacions Institucionals

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Passeig de Sagrera, 2. Tel.: 971177002

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar