Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Reclamació de quotes socials i/o recàrrecs abonats indegudament a la TGSS per part dels centres concertats

En virtut del concert educatiu vigent, la conselleria competent en matèria d'educació realitza mensualment el pagament en formalització de la liquidació provisional de les quotes socials (quota obrera i quota patronal) de la nòmina del personal docent dels centres concertats en nom del titular del centre concertat.

Tal i com s'estableix en l'esmentat concert, la conselleria competent en matèria d'educació no s'ha de fer responsable dels recàrrecs que es puguin originar i no siguin conseqüència de la seva actuació.

Per altra banda, hi ha circumstàncies en què s'han de reclamar les quotes socials que ha abonat la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a la Tresoreria General de la Seguretat Social, a les quals no li correspon fer front ja que no constitueixen supòsits subjectes al finançament delegat, com per exemple casos en què el professor no compleix els requisits de titulació o de contractes no bonificats.

Codi SIA

2412138

Persones destinatàries

Centres educatius concertats

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos des de l'inici del procediment

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Tràmit d'audiència

Requisits

Amb la resolució sobre l'inici del procediment, es concedeix als interessats tràmit d'audiència per presentar les observacions o al·legacions que considerin oportunes. També poden donar conformitat al procediment.

Documentació a presentar

Conformitat o al·legacions, si escau.

Termini màxim

10 dies hàbils

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

X

Reintegrament del recàrrec i/o quotes socials abonades indegudament a la TGSS

Requisits

Haver generat per part dels centres concertats recàrrecs o haver abonat quotes socials no subjectes al finançament segons el concert educatiu vigent

Documentació a presentar

Termini màxim

El pagament en període voluntari s'ha de fer en els terminis següents:

- Si la resolució es notifica entre els dies 1 i 15 de cada mes, des de la data de la notificació i fins el dia 20 del mes següent o l'hàbil immediat posterior.

- Si la resolució es notifica entre els dies 16 i el darrer de cada mes, des de la data de la notificació i fins el dia 5 del segon mes següent o l'hàbil immediat posterior.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Departament de Centres Concertats

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Centres Concertats

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 4a planta). Tel.: 971177836 - Fax: 971176872

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar