Requisits
Interessats en l'acte que es recorre
Documentació a presentar
Dentro del plazo de cuatro años siguientes a la fecha de la notificación de la resolución impugnada, cuando se trate de la causa a) del artículo 125.1. Cuando se trate de las causas b), c) y d), el plazo es de tres meses a contar del conocimiento de los documentos o desde que la sentencia judicial quedó firme.
Models:
Termini màxim
Dins el termini de quatre anys següents a la data de la notificació de la resolució impugnada, quan es tracti de la causa a) de l'article 125.1. Quan es tracti de les causes b), c) i d), el termini és de tres mesos a comptar del coneixement dels documents o des que la sentència judicial va quedar ferma.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
L'organ competent per materia
Contacte
Servei o Secció responsable
Oficina d'Administració Electrònica
C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears).