Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Reconeixement de les activitats de formació permanent del professorat interí

Presentació formació permanent del professorat per formar part de la borsa de personal docent interí.

Código SIA

3156655

Personas destinatarias

Personal docent no universitari per formar part de la borsa de personal docent interí.

Plazo máximo para la resolución y notificación

D'acord amb el termini establert a la convocatòria vigent

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part o d'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

D'acord amb la convocatòria vigent, la sol·licitud es realitzarà exclusivament per mitjans electrònics a través del tràmit telemàtic habilitat a l'efecte.

Per poder emplenar i tramitar la sol·licitud d'actualització es requerirà l'autenticació prèvia de la identitat del sol·licitant mitjançant un dels següents sistemes:

- Sistema d'identitat electrònica per a les administracions: Cl@ve.

- DNI electrònic ò certificat digital reconegut.

La tramitació telemàtica només es completa quan, utilitzant l'assistent de tramitació, s'envia la sol·licitud, amb la qual cosa s'obté un número de registre.

Els documents acreditatius s'han de presentar exclusivament en format PDF o JPG.

Órgano competente para resolver

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Trámites

X

Presentació d'activitats formatives de Formació Permanent Professorat Interí

Requisitos

Segons el punt 2 de l'Annex1 de la Resolució del director general de Personal Docent i Centres Concertats de data 10 de febrer de 2025 per la qual s'aprova la convocatòria pública per formar una borsa d'aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d'ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d'Educació i Universitats del Govern de les Illes Balears per al curs 2025-2026.

Documentación a presentar

- Titulació que habilita per exercir la docència.

- Certificats de les activitats formatives de les quals es sol·licita el reconeixement i inscripció en el Registre General de Formació Permanent del Professorat.

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds romandrà obert des del 17 de febrer de 2025 fins al 17 de març de 2025, ambdós inclosos.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Formació Permanent del Professorat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177776

(formacions.externes@ibeducacio.eu)

X

Presentació esmenes d'activitats formatives de Formació Permanent Professorat Interí

Requisitos

Participants que han presentat activitats formatives com a mèrits per a la baremació del procès selectiu per formar part de la borsa de personal docent interí i que han d'esmenar la documentació presentada.

Documentación a presentar

La requerida per esmenar les activitats formatives presentades, d'acord amb la normativa vigent d'aplicació.

Plazo máximo

5 dies hàbils, comptadors des de l'endemà del dia de la publicació del requeriment d'esmenes.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Formació Permanent del Professorat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177776

(formacions.externes@ibeducacio.eu)

X

Presentació reclamacions d'activitats formatives de Formació Permanent del Professorat Interí

Requisitos

Participants que han presentat activitats formatives com a mèrits per a la baremació del procès selectiu per formar part de la borsa de personal docent interí i que no estan conformes amb la valoració de les formacions presentades i en conseqüència amb la baremació obtinguda a la llista provisional.

Documentación a presentar

No es permet documentació adjunta

Plazo máximo

7 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució provisional de les llistes d'admesos i exclosos a la borsa, amb la puntuació assignada, dels aspirants a cobrir en règim d'interinitat places vacants i substitucions per al proper curs

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Personal Docent i Centres Concertats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Formació Permanent del Professorat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177776

(formacions.externes@ibeducacio.eu)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar