Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria d'ajuts de desplaçament per a alumnes de les Illes Balears que cursen estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a la UE (UE-27) durant l'any acadèmic 2023-2024

L'objecte d'aquesta Resolució és aprovar la convocatòria i el procediment de concessió d'ajuts per compensar part del cost del desplaçament dels alumnes de les Illes Balears que, atès el fet insular, s'han de desplaçar i han de residir fora de l'illa on es troba el seu domicili familiar per cursar estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a qualsevol país de la Unió Europea (UE-27) durant l'any acadèmic 2023-2024.

Código SIA

3037370

Personas destinatarias

Alumnes de les Illes Balears que cursen estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a qualsevol país de la Unió Europea (UE-27) durant l'any acadèmic 2023-2024.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

De la convocatòria:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries han d'acreditar la condició de residents. Queden excloses de concórrer-hi les que es trobin en situació d'estada.

b) Tenir el domicili familiar a les Illes Balears. A aquest efecte, s'entén que tenen el domicili familiar a les Illes Balears les persones que tenen veïnatge administratiu a qualsevol dels municipis de les Illes Balears.

c) Cursar 42 crèdits o més d'una titulació superior artística oficial durant l'any acadèmic 2023-2024.

d) Cursar els ensenyaments oficials a un centre, públic o privat, ubicat a algun dels països de la Unió Europea (UE-27): Alemanya, Àustria, Bèlgica, Bulgària, Croàcia, Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Espanya, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Itàlia, Letònia, Lituània, Luxemburg, Malta, els Països Baixos, Polònia, Portugal, la República Txeca, Romania, Suècia o Xipre.

Requisits Tècnics:

1. En el cas de fer el tràmit telemàticament des d'un telèfon mòbil: És necessari instal·lar "Cliente móvil firma" (ANDROID | IOS)

I es podrà signar en els següents casos:

1.1 Si teniu DNIe 3.0 (amb coneixement del pin) (https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/)

1.2 Si teniu un certificat de signatura instal·lat al mòbil (demanar certificat electrònic: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica/certificado-con-dispositivo-movil)

2. En el cas de fer el tràmit des d'un ordinador: Requisits: Autofirma i certificat de signatura instal·lat a l'ordinador o DNIe (amb lector)

Documentación a presentar

Plazo máximo

30 dies hàbils des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(eas@dguni.caib.es)

X

Esmena a la sol·licitud

Requisitos

Presentar la documentació detallada a l'annex 1 de l'informe.

Documentación a presentar

Plazo máximo

10 dies hàbils a partir de la publicació de l'informe (del 8 al 21 de maig ambdós inclosos)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(eas@dguni.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar