Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria d'un procediment extraordinari per constituir una borsa d'ocupació temporal específica, per Eivissa i Formentera, per a la categoria de policia

L'objecte és regular la convocatòria del procediment extraordinari per constituir, de forma descentralitzada per illes, una borsa d'ocupació temporal específica per a la categoria de policia del cos de policia local, d'acord amb la previsió de la Disposició addicional vuitena de la Llei 4/2013 i la regulació de la Disposició addicional tercera del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 40/2019, de 24 de maig, per tal que els participants seleccionats puguin ser nomenats funcionaris interins de la categoria de policia per prestar serveis en els ajuntaments de les Illes Balears que tinguin necessitats urgents d'efectius policials per exercir les seves competències.

Codi SIA

2982227

Persones destinatàries

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria.

Termini per a resoldre i notificar

Un cop conclosos els processos selectius corresponents, i una vegada revisada i conforme la documentació esmentada en la base anterior, les persones que els hagin superat seran nomenades, per resolució del conseller o consellera competent en matèria de funció pública que es publicarà en el BOIB, personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds.

Requisits

- Haver aprovat, sense obtenir plaça, la fase d'oposició d'un procés selectiu d'accés com a funcionari de carrera de la categoria de policia de qualsevol ajuntament de les Illes Balears.

-Que tots els exercicis que conformen la fase d'oposició del procés selectiu s'hagin realitzat entre l'1 de gener de 2021 i la finalització del termini per presentar sol·licituds, sempre que en aquest període s'hagi aprovat la llista definitiva de notes.

Els aspirants han d'acreditar els requisits esmentats a l'apartat 6.1. mitjançant l'aportació d'un certificat de l'ajuntament d'acord amb el model annex 3. Si es tracta d'un aspirant del procés unificat aprovat per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat d'1 d'octubre de 2022 els requisits siran comprovats d'ofici per part de l'EBAP.

Documentació a presentar

Amb la sol·licitud de participació no s'ha d'aportar cap document d'acreditació. L'aspirant declara, sota la seva responsabilitat, que compleix els requisits al·legats.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar sol·licituds és de 7 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Al·legacions llistes provisionals de persones admeses i excloses

Requisits

En data 3 de març de 2023 es fa pública la llista provisional de les persones admeses i excloses de la borsa d'ocupació temporal específica, descentralitzada per illes, per a la categoria de policia.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Les persones interessades disposen d'un termini de dos dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació perquè puguin per esmenar el defecte que sigui preceptiu (dies 6 i 7 de març). En cas de no esmenar-lo l'Administració considerarà que desisteixen de la sol·licitud.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Al·legacions a comunicació errada material en la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses Eivissa/Formentera

Requisits

En data 7 de març de 2023 es fa pública la correcció d'errada de la llista provisional de les persones admeses i excloses de la borsa d'ocupació temporal específica, de l'illa d'Eivissa, per a la categoria de policia.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Les persones interessades disposen d'un termini de dos dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació perquè puguin per esmenar el defecte que sigui preceptiu (dies 8 i 9 de març). En cas de no esmenar-lo l'Administració considerarà que desisteixen de la sol·licitud.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Publicació llistes provisionals notes amb dret a plaça en el Curs Bàsic Policia Local (44 promoció-grup3)

Requisits

En data 13 de març de 2023 es fa pública la llista provisional d'aspirants ordenats de major a menor puntuació i amb dret a plaça, del procediment extraordinari per constituir una borsa d'ocupació temporal específica, descentralitzada per illes,

per a la categoria de policia.

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Les persones interessades disposen d'un termini de dos dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació perquè puguin per esmenar el defecte que sigui preceptiu (dies 14 i 15 de març). En cas de no esmenar-lo l'Administració considerarà que desisteixen de la sol·licitud.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Observacions

Si presenten al·legacions mitjançant aquest tràmit, avançar còpia i justificant de presentació al correu electrònic següent: formaciopolicial@ebap.caib.es

X

Sol·licitud ordre de preferència municipis

Requisits

S'han de seleccionar tots el municipis

Documentació a presentar

Termini màxim

5 dies hàbils

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalitat

Les dades seran tractades amb la finalitat de dur a terme el procés selectiu per a l'accés a les places ofertes en aquesta convocatòria per l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i la posterior adjudicació a les persones seleccionades.

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

— Tribunal qualificador del procés — Conselleria competent en matèria de funció pública — Butlletí Oficial de les Illes Balears — Altres participants en el procediment selectiu — Administració de justícia

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar