Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria d'un procediment extraordinari per constituir una borsa d'ocupació temporal específica, per Menorca, per a la categoria de policia

L'objecte és regular la convocatòria del procediment extraordinari per constituir, de forma descentralitzada per illes, una borsa d'ocupació temporal específica per a la categoria de policia del cos de policia local, d'acord amb la previsió de la Disposició addicional vuitena de la Llei 4/2013 i la regulació de la Disposició addicional tercera del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 40/2019, de 24 de maig, per tal que els participants seleccionats puguin ser nomenats funcionaris interins de la categoria de policia per prestar serveis en els ajuntaments de les Illes Balears que tinguin necessitats urgents d'efectius policials per exercir les seves competències.

Código SIA

2982219

Personas destinatarias

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Un cop conclosos els processos selectius corresponents, i una vegada revisada i conforme la documentació esmentada en la base anterior, les persones que els hagin superat seran nomenades, per resolució del conseller o consellera competent en matèria de funció pública que es publicarà en el BOIB, personal funcionari de carrera de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Trámites

X

Presentació de sol·licituds.

Requisitos

- Haver aprovat, sense obtenir plaça, la fase d'oposició d'un procés selectiu d'accés com a funcionari de carrera de la categoria de policia de qualsevol ajuntament de les Illes Balears.

-Que tots els exercicis que conformen la fase d'oposició del procés selectiu s'hagin realitzat entre l'1 de gener de 2021 i la finalització del termini per presentar sol·licituds, sempre que en aquest període s'hagi aprovat la llista definitiva de notes.

Els aspirants han d'acreditar els requisits esmentats a l'apartat 6.1. mitjançant l'aportació d'un certificat de l'ajuntament d'acord amb el model annex 3. Si es tracta d'un aspirant del procés unificat aprovat per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat d'1 d'octubre de 2022 els requisits siran comprovats d'ofici per part de l'EBAP.

Documentación a presentar

Amb la sol·licitud de participació no s'ha d'aportar cap document d'acreditació. L'aspirant declara, sota la seva responsabilitat, que compleix els requisits al·legats.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini per presentar sol·licituds és de 7 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Gestió Formativa i Administrativa

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177622 - Fax: 971177619

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Al·legacions llistes provisionals de persones admeses i excloses

Requisitos

En data 3 de març de 2023 es fa pública la llista provisional de les persones admeses i excloses de la borsa d'ocupació temporal específica, descentralitzada per illes, per a la categoria de policia.

Documentación a presentar

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Les persones interessades disposen d'un termini de dos dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació perquè puguin per esmenar el defecte que sigui preceptiu (dies 6 i 7 de març). En cas de no esmenar-lo l'Administració considerarà que desisteixen de la sol·licitud.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Gestió Formativa i Administrativa

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177622 - Fax: 971177619

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Al·legacions llistes provisionals aspirants per nota

Requisitos

En data 13 de març de 2023 es fa pública la llista provisional d'aspirants ordenats de major a menor puntuació i amb dret a plaça, del procediment extraordinari per constituir una borsa d'ocupació temporal específica, descentralitzada per illes,

per a la categoria de policia.

Documentación a presentar

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Les persones interessades disposen d'un termini de dos dies hàbils a partir de l'endemà d'aquesta publicació perquè puguin per esmenar el defecte que sigui preceptiu (dies 14 i 15 de març). En cas de no esmenar-lo l'Administració considerarà que desisteixen de la sol·licitud.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Gestió Formativa i Administrativa

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177622 - Fax: 971177619

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Observaciones

Si presenten al·legacions mitjançant aquest tràmit, avançar còpia i justificant de presentació al correu electrònic següent: formaciopolicial@ebap.caib.es

X

Sol·licitud excepcional canvi d'illa

Requisitos

En data 15 de març de 2023 es publica al BOIB Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual es modifica la convocatòria del procediment extraordinari per constituir una borsa d'ocupació temporal específica, descentralitzada per illes, per a la categoria de policia. Excepcionalment els aspirants que no hagin obtingut plaça per realitzar el curs a l'illa de Mallorca a la llista provisional d'admesos podran sol·licitar modificar la sol·licitud realitzada per fer la formació a l'illa de Menorca.

Documentación a presentar

Plazo máximo

Els aspirants interessats disposen d'un termini d'un dia i podran sol·licitar-ho mitjançant l'enllaç del tràmit telemàtic i avançant-la per correu electrònic a formaciopolicial@ebap.caib.es

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Gestió Formativa i Administrativa

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177622 - Fax: 971177619

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

X

Sol·licitud ordre de preferència municipis

Requisitos

S'han de seleccionar tots els municipis

Documentación a presentar

Plazo máximo

5 dies hàbils

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Gestió Formativa i Administrativa

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177622 - Fax: 971177619

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalidad

Les dades seran tractades amb la finalitat de dur a terme el procés selectiu per a l'accés a les places ofertes en aquesta convocatòria per l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i la posterior adjudicació a les persones seleccionades.

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

— Tribunal qualificador del procés — Conselleria competent en matèria de funció pública — Butlletí Oficial de les Illes Balears — Altres participants en el procediment selectiu — Administració de justícia

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar