Requisits
persones aspirants incloses en la llista provisional de puntuacions revisades pel Tribunal
Documentació a presentar
a) Còpia autèntica del títol acadèmic exigit en cada convocatòria o certificació acadèmica que
acrediti haver superat tots els estudis per obtenir el títol (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici segons la base 12.2).
b) Certificat acreditatiu dels coneixements de llengua catalana exigits en la base 3 (sols si l'EBAP no el comprova d'ofici segon la base 12.2).
c) Declaració responsable de no haver estat separats mitjançant un expedient disciplinari de
servei de cap administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, no trobar-se inhabilitats de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per una resolució judicial per accedir a la categoria de la qual haguessin estat separats o inhabilitats, segons el model que facilitarà la direcció general competent en matèria de funció pública.
En el cas de ser nacionals d'un altre estat, han d'acreditar no trobar-se inhabilitats o en
situació equivalent ni haver estat sotmesos a una sanció disciplinària o equivalent que
impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.
d) Un certificat mèdic, en model oficial, acreditatiu de tenir les capacitats i aptituds necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria i especialitat quan es tracti de
personal laboral de nou ingrés.
e) Escrit en què s'elegeixin, de major a menor interès, els llocs de treball oferts. La sol·licitud haurà d'incloure la totalitat de llocs.
f) Certificació acreditativa, si escau, del reconeixement de la condició legal de discapacitat en
un nivell igual o superior al 33 % i del tipus de discapacitat a què fa referència la base 2.4 d'aquesta convocatòria (Persones amb discapacitat: reserva de places. Condicions específiques, quan es tracti de persones que s'hagin presentat pel torn de reserva per a persones amb discapacitat a què fa referència l'article 2 del Decret 36/2004 – Només si l'EBAP
no el comprova d'ofici)
g) Si s'escau, informe d'aptitud per exercir les funcions de la categoria i especialitat expedit per la Direcció General d'Atenció a la Dependència (només en el cas que l'EBAP no el comprovi d'ofici)
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
7 dies hàbils
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observacions
El 17 d'octubre s'ha fet pública la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la
qual s’ofereixen els llocs de feina i es requereix als aspirants per que presentin
la documentació acreditativa del compliment dels requisits