Requisitos
Les persones aspirants que figuren en l'annex 4 de la resolució i no tenguin els mèrits inscrits en el Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública.
Documentación a presentar
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
10 dies hàbils (de 29 de maig a 11 de juny de 2024)
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Servei de Selecció
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177625
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observaciones
En data 28 de maig de 2024, es fa pública la Resolució de la consellera Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aproven la llista definitiva de mèrits al·legats, la llista d'aprovats de la fase d'oposició, la llista informativa d'ordre d'aspirants i llista de persones requerides a presentar documentació del procés d'estabilització per concurs oposició per cobrir les places de personal funcionari dels subgrups A1, A2, C1 i grup AP de l'Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Podeu consultar la llista definitiva de mèrits al·legats i la llista d'aprovats de la fase d'oposició esmentades dels subgrups A1, A2, C1 i grup d'AP a la pàgina web Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) accedint al cos corresponent.
Els Tribunals dels subgrups A1, A2, C1 i grup d'AP han resolt les al·legacions i reclamacions presentades pels aspirants a les llistes provisionals de puntuacions en temps i forma. Podeu consultar les diligències de resposta a les al·legacions presentades al comunicat publicat en el Portal de l’Opositor.
Dins la Resolució a dalt esmentada, podeu consultar la llista informativa d'ordre d'aspirants i la llista de persones requerides.
Les persones aspirants que figuren en l'annex 4 disposen d'un termini de deu dies hàbils per acreditar el mèrits al·legats en la declaració responsable (des del dia 29 de maig fins al dia 11 de juny).
D'acord amb el punt 13.2.4. de les bases de la convocatòria (BOIB núm. 122, de 17 de setembre de 2022), l'acreditació dels mèrits s'ha de realitzar segons l'establert en la base 13.4 i en l'annex 4 de mèrits de les bases esmentades.
D'una banda, el punt 13.4. de les bases de la convocatòria estableix que els mèrits dels aspirants s'han d'haver assolit en la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds. Els mèrits al·legats pel personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que constin en el seu expedient personal s'incorporaran d'ofici per l'Administració, sense que sigui necessari acreditar-los.
D'altra banda, el punt 13.4. de les bases de la convocatòria estableix que els candidats han d'acreditar el compliment dels mèrits al·legats que no són susceptibles d'inscripció en l'expedient personal o que no són susceptibles de comprovació per part de l'Administració mitjançant plataformes d'intermediació de dades amb documents originals o còpies dels certificats o títols corresponents, o no constin en poder de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB). Als efectes anteriors, l'EBAP mitjançant la Plataforma d'Intermediació de Dades únicament pot comprovar les titulacions acadèmiques. Les persones interessades també poden adjuntar la documentació que considerin pertinent per completar o aclarir els certificats o títols que figuren en l'expedient personal o que han acreditat, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes als tribunals sobre la procedència de valorar-los.
L'acreditació dels mèrits s'ha de fer, si s'escau, mitjançant la presentació d'un escrit en la Seu electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el Registre General de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), en el de la conselleria competent en matèria de funció pública o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.