Requisits
Persones incloses en la llista provisional addicional de valoració de mèrits
Documentació a presentar
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
7 dies hàbils (del 13 al 21 de febrer)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Selecció
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observacions
Per acord del Tribunal de data 9 de febrer de 2024, una vegada conclòs el procediment de revisió i baremació dels mèrits del nombre addicional de persones aspirants acordat per part del Tribunal, es fan públiques les llistes provisionals addicional de puntuacions que han obtingut les persones aspirants del cos administratiu, per l'illa de Mallorca, del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Podeu consultar les llistes esmentades a la pàgina web del Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) accedint al cos corresponent.
Juntament amb aquestes llistes provisionals addicionals de puntuacions, i d'acord amb la base 5.1 de la convocatòria, es fa públic l'oferiment del lloc de feina, del cos esmentat, i es requereix a les persones aspirants incloses en les llistes provisionals addicionals de puntuacions revisades pel Tribunal, abans esmentades, perquè en el termini set dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'aquesta publicació, presentin escrit d'elecció del llocs de treball ofert i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, a què fa referència la base 12 de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre).
Podeu consultar el lloc de feina que s'ofereix, a continuació: F02590018
Podeu consultar la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'ofereixen els llocs de feina i es requereix als aspirants per que presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; així com els models de declaració responsable i d'elecció de llocs, i la documentació que s'ha de presentar, a la seu electrònica www.caib.es. i a l'apartat de Darrers comunicats de data 13 de juny de 2023 de la pàgina web del Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es).
La presentació de l'escrit d'elecció del lloc de feina ofert i de la documentació acreditativa dels mèrits, no garanteixen l'adjudicació d'un lloc de feina. Les persones aspirants incloses en les lliste provisionals addicionals de puntuacions revisades pel Tribunal que dins el termini indicat, tret dels casos de força major que seran degudament constatats i, si n'és el cas, estimats per l'Administració en resolució motivada, no presentin la documentació, no podran ser nomenats funcionaris, en el seu cas, i restaran anul·lades les actuacions concernents a aquestes persones aspirants.
L'escrit d'elecció del lloc de feina i la documentació acreditativa dels requisits s'ha de presentar a l'Oficina d'Assistència en matèria de Registre (OAMR) de l'Escola Balear d'Administració Pública o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les persones aspirants incloses en les llistes provisionals ADDICIONALS de puntuacions revisades pel Tribunal que dins el termini indicat, tret dels casos de força major que seran degudament constatats i, si n'és el cas, estimats per l'Administració en resolució motivada, no presentin la documentació, no podran ser nomenats funcionaris, en el seu cas, i restaran anul·lades les actuacions concernents a aquestes persones aspirants.