Requisitos
Persones incloses en la llista provisional addicional de valoració de mèrits
Documentación a presentar
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
7 dies hàbils (del 13 al 21 de febrer)
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Servei de Selecció
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)
Observaciones
Per acord del Tribunal de data 9 de febrer de 2024, una vegada conclòs el procediment de revisió i baremació dels mèrits del nombre addicional de persones aspirants acordat per part del Tribunal, es fan públiques les llistes provisionals addicional de puntuacions que han obtingut les persones aspirants del cos administratiu, per l'illa de Mallorca, del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Podeu consultar les llistes esmentades a la pàgina web del Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es) accedint al cos corresponent.
Juntament amb aquestes llistes provisionals addicionals de puntuacions, i d'acord amb la base 5.1 de la convocatòria, es fa públic l'oferiment del lloc de feina, del cos esmentat, i es requereix a les persones aspirants incloses en les llistes provisionals addicionals de puntuacions revisades pel Tribunal, abans esmentades, perquè en el termini set dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà d'aquesta publicació, presentin escrit d'elecció del llocs de treball ofert i la documentació acreditativa del compliment dels requisits, a què fa referència la base 12 de la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 16 de setembre de 2022 (BOIB núm. 122, de 17 de setembre).
Podeu consultar el lloc de feina que s'ofereix, a continuació: F02590018
Podeu consultar la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s'ofereixen els llocs de feina i es requereix als aspirants per que presentin la documentació acreditativa del compliment dels requisits del procés excepcional d'estabilització per concurs extraordinari de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; així com els models de declaració responsable i d'elecció de llocs, i la documentació que s'ha de presentar, a la seu electrònica www.caib.es. i a l'apartat de Darrers comunicats de data 13 de juny de 2023 de la pàgina web del Portal de l'Opositor (http://oposicions.caib.es).
La presentació de l'escrit d'elecció del lloc de feina ofert i de la documentació acreditativa dels mèrits, no garanteixen l'adjudicació d'un lloc de feina. Les persones aspirants incloses en les lliste provisionals addicionals de puntuacions revisades pel Tribunal que dins el termini indicat, tret dels casos de força major que seran degudament constatats i, si n'és el cas, estimats per l'Administració en resolució motivada, no presentin la documentació, no podran ser nomenats funcionaris, en el seu cas, i restaran anul·lades les actuacions concernents a aquestes persones aspirants.
L'escrit d'elecció del lloc de feina i la documentació acreditativa dels requisits s'ha de presentar a l'Oficina d'Assistència en matèria de Registre (OAMR) de l'Escola Balear d'Administració Pública o en qualsevol de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les persones aspirants incloses en les llistes provisionals ADDICIONALS de puntuacions revisades pel Tribunal que dins el termini indicat, tret dels casos de força major que seran degudament constatats i, si n'és el cas, estimats per l'Administració en resolució motivada, no presentin la documentació, no podran ser nomenats funcionaris, en el seu cas, i restaran anul·lades les actuacions concernents a aquestes persones aspirants.