Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria per constituir grups de recerca i dur a terme projectes de recerca acadèmica en centres públics que imparteixen ensenyaments artístics superiors i en fundacions que gestionen aquests ensenyaments a les Illes Balears

Establir les pautes i els criteris d'actuació per participar en la convocatòria de constitució de grups de recerca als centres públics dependents de la Conselleria d'Educació i Formació Professional que imparteixen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears i les fundacions que gestionen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears per als cursos 2021-2022, 2022-2023 i 2023-2024.

Código SIA

2414578

Personas destinatarias

Poden participar en aquesta convocatòria els docents dels centres públics que depenen de la Conselleria d'Educació i Formació Professional que imparteixen ensenyaments artístics superiors i les fundacions que gestionen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos.

Silencio administrativo

No és d'aplicació

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Trámites

X

Sol·licitud per constituir grups de recerca i dur a terme projectes de recerca acadèmica

Requisitos

Poden participar en aquesta convocatòria els docents dels centres públics que depenen de la Conselleria d'Educació i Formació Professional que imparteixen ensenyaments artístics superiors i les fundacions que gestionen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears.

Documentación a presentar

1. Les sol·licituds s'han de presentar digitalment. S'hi ha d'adjuntar l'imprès que figura en l'annex 2 correctament emplenat i signat digitalment (amb el certificat digital) per l'investigador principal.

2. També s'hi ha d'adjuntar:

a) L'annex 4, relació certificada de participants en el grup de recerca, signat digitalment pel director del centre.

b) L'annex 5, el model de memòria justificativa o descripció del projecte, signat digitalment per l'investigador principal.

c) Els currículums de cada un dels membres participants en el projecte de recerca.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds comença el 14 de juny i finalitza el 5 de juliol de 2021.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(siepa@dgfpieas.caib.es)

X

Renovació grup de recerca

Requisitos

Abans del 31 de juliol de cada any, l'investigador principal del projecte ha de trametre a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors la documentació següent, amb el vistiplau del director del centre

Documentación a presentar

Una memòria de les activitats realitzades en l'anualitat del projecte, signada per l'investigador principal i pel director del centre, així com la descripció i el cronograma de les activitats previstes per a la segona anualitat, de cinc fulls com a màxim, amb els annexos escaients.

- Una relació de les despeses generades en l'anualitat del projecte, amb la identificació del creditor i del document, l'import, la data d'emissió i, si s'escau, el pagament, d'acord amb l'annex 3.

- Una relació certificada dels membres que han participat en l'equip de recerca signada pel director del centre, en la qual han de constar el nom del centre, el títol del projecte, el nom, cognoms i DNI dels participants, el centre de destinació, l'adreça electrònica i les tasques específiques realitzades. S'hi ha d'indicar qui és l'investigador principal del projecte (annex 4)

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

31 de juliol

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(siepa@dgfpieas.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar