Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria per constituir grups de recerca i dur a terme projectes de recerca acadèmica en centres públics que imparteixen ensenyaments artístics superiors i en fundacions que gestionen aquests ensenyaments a les Illes Balears

Establir les pautes i els criteris d'actuació per participar en la convocatòria de constitució de grups de recerca als centres públics dependents de la Conselleria d'Educació i Formació Professional que imparteixen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears i les fundacions que gestionen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears per als cursos 2021-2022, 2022-2023 i 2023-2024.

Codi SIA

2414578

Persones destinatàries

Poden participar en aquesta convocatòria els docents dels centres públics que depenen de la Conselleria d'Educació i Formació Professional que imparteixen ensenyaments artístics superiors i les fundacions que gestionen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos.

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Tràmits

X

Sol·licitud per constituir grups de recerca i dur a terme projectes de recerca acadèmica

Requisits

Poden participar en aquesta convocatòria els docents dels centres públics que depenen de la Conselleria d'Educació i Formació Professional que imparteixen ensenyaments artístics superiors i les fundacions que gestionen ensenyaments artístics superiors a les Illes Balears.

Documentació a presentar

1. Les sol·licituds s'han de presentar digitalment. S'hi ha d'adjuntar l'imprès que figura en l'annex 2 correctament emplenat i signat digitalment (amb el certificat digital) per l'investigador principal.

2. També s'hi ha d'adjuntar:

a) L'annex 4, relació certificada de participants en el grup de recerca, signat digitalment pel director del centre.

b) L'annex 5, el model de memòria justificativa o descripció del projecte, signat digitalment per l'investigador principal.

c) Els currículums de cada un dels membres participants en el projecte de recerca.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds comença el 14 de juny i finalitza el 5 de juliol de 2021.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Universitats i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(siepa@dgfpieas.caib.es)

X

Renovació grup de recerca

Requisits

Abans del 31 de juliol de cada any, l'investigador principal del projecte ha de trametre a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors la documentació següent, amb el vistiplau del director del centre

Documentació a presentar

Una memòria de les activitats realitzades en l'anualitat del projecte, signada per l'investigador principal i pel director del centre, així com la descripció i el cronograma de les activitats previstes per a la segona anualitat, de cinc fulls com a màxim, amb els annexos escaients.

- Una relació de les despeses generades en l'anualitat del projecte, amb la identificació del creditor i del document, l'import, la data d'emissió i, si s'escau, el pagament, d'acord amb l'annex 3.

- Una relació certificada dels membres que han participat en l'equip de recerca signada pel director del centre, en la qual han de constar el nom del centre, el títol del projecte, el nom, cognoms i DNI dels participants, el centre de destinació, l'adreça electrònica i les tasques específiques realitzades. S'hi ha d'indicar qui és l'investigador principal del projecte (annex 4)

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

31 de juliol

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Universitats i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(siepa@dgfpieas.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar