Requisits
Presentar les al·legacions degudament registrades
Documentació a presentar
La que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada la seva al·legació.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
7 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de les llistes provisionals de mèrits (del 08/02/2022 al 16/02/2022)
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de l'IB-Salut
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari
C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló.
Tel.: 971704422
(juan.roca@ibsalut.es)
Observacions
S'informa a les persones aspirants que poden revisar el seu expedient en el web del candidat (veure GUIA DE BAREMACIÓ per a consultar la valoració del mèrits). I que per a resoldre qualsevol dubte tenen a la seva disposició els números de telèfon 971 70 44 08 / 971 70 44 09, així com el correu electrònic: oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es
Web del candidat: https://www.caib.es/ibscandidat/j_security_lang?lang=ca
Guia de baremació: https://www.ibsalut.es/docs/rrhh/rinconopositor/Guia%20Baremacio%20RRHH%20IBSALUT%20CA.pdf
Les al·legacions s'han de dirigir a la seu del Tribunal degudament documentades i registrades en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en el registre general de qualsevol gerència del Servei de Salut o per alguna de les vies previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Codi DIR3 - A04029527-Servei d'Oposicions i Concursos del Ibsalut