Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procés de selecció per a la contractació d'un/a Tècnic/a Superior Jurídic/a

Contractació de personal laboral amb caràcter temporal per ocupar el lloc d'un/a Tècnic/a Superior Jurídic/a (codi L02130005).

Codi SIA

3230615

Persones destinatàries

Persones que cumplin amb els requisits establerts en el punt 3 de les bases reguladores del procés de selecció.

Termini per a resoldre i notificar

La comissió de selecció farà públic el procés a la pàgina web de l'ADRBalears. Una vegada conclòs aquest procés es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) la resolució de nomenament pertinent.

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat de la Unió Europea, o ser nacional d'altres estats amb les condicions que estableix l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, permetin l'accés a l'ocupació pública com a personal laboral.

b) Tenir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

c) Tenir 16 anys complerts i no haver assolit l'edat de jubilació forçosa, si aquesta fos aplicable.

d) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En cas de persones nacionals d'un altre estat, no haver estat inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

e) Estar en possessió del títol acadèmic de la llicenciatura en Dret, o equivalent. A l'efecte de la titulació exigida per a l'ingrés es tindran en compte les equivalències de titulacions establertes a la normativa vigent.

f) Tenir el certificat de coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell C1. Els certificats oficials que acrediten aquest requisit són els indicats al punt cinquè apartat 2.

g) No incórrer en alguna de les causes d'incompatibilitat establertes per la legislació vigent.

h) Juntament amb la sol·licitud, s'ha de presentar una declaració responsable relativa al compliment dels requisits de participació.

Documentació a presentar

Veure el punt cinquè de la convocatòria

Models:

Termini màxim

Deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, per tant, fins dia 19 de desembre de 2025.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacte

Servei o Secció responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(info@idi.es)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisits

Haver participat en la convocatòria.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

5 dies hàbils.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacte

Servei o Secció responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(info@idi.es)

X

Al·legacions a la llista provisional de persones admeses i excloses

Requisits

Haver participat en la convocatòria

Documentació a presentar

Termini màxim

3 dies hàbils.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacte

Servei o Secció responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(info@idi.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Consentiment de l'interessat

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar