Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Formació esportiva de les dones

L'objecte d'aquesta convocatòria de subvencions és incrementar quantitativament i qualitativament la formació a l'àmbit esportiu de les dones, en diferents àrees:

-Formació de tècniques esportives o entrenadores.

-Formació d'àrbitres o jutgesses.

-Formació per oficials o anotadores de taula.

-Formació en preparació física.

-Formació en planificació i direcció de l'entrenament.

-Formació en gestió de serveis esportius.

-Formació en gestió d'instal·lacions esportives.

-Formació en serveis de salut a l'esportista: nutrició esportiva, medicina esportiva, psicologia esportiva, fisioteràpia i similars.

No són objecte d'aquesta convocatòria les formacions en graus i màsters universitaris.

Són subvencionables les despeses dels cursos formatius finalitzats entre l'1 d'octubre de 2024 i el 31 de setembre de 2025 (inclosos).

Codi SIA

3208424

Persones destinatàries

Poden ser beneficiaris de les ajudes de formació tècnica esportiva dones que tinguin quinze o més anys a dia 1 de gener de 2025, que siguin residents a les Illes Balears i amb domicili fiscal a l'estat espanyol.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre el procediment i publicar les resolucions és de sis mesos, comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Turisme, Cultura i Esports

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Poden ser beneficiaris de les ajudes de formació tècnica esportiva dones que tinguin quinze o més anys a dia 1 de gener de 2025, que siguin residents a les Illes Balears i amb domicili fiscal a l'estat espanyol.

Són subvencionables les despeses dels cursos formatius finalitzats entre l'1 d'octubre de 2024 i el 31 de setembre de 2025 (inclosos).

Documentació a presentar

Les persones interessades han de presentar una sol·licitud.

A la sol·licitud s'hi ha d'adjuntar la documentació següent:

a) Imprès de sol·licitud emplenat, en el qual constin les dades de la persona beneficiari i signat adequadament per la persona sol·licitant o la persona autoritzada per aquesta o el seu representant legal.

b) Identificació del sol·licitant: fotocòpia del document oficial d'identificació de la persona sol·licitant i de la persona autoritzada o del representant legal, si escau.

c) Certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears.

d) De conformitat amb l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 61 del Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual aprova el Reglament d'Actuació i Funcionament del sector públic per mitjans electrònics, la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports pot obtenir —excepte l'oposició expressa de la persona interessada que s'ha de fer constar en el model de sol·licitud—els certificats acreditatius que la persona interessada està al corrent de les obligacions amb l'Agència Tributària Estatal i la Seguretat Social, si escau, a més de la verificació de les dades d'identitat (NIF). En cas que no s'autoritzin aquestes consultes, ha d'aportar la documentació acreditativa d'estar al corrent de les obligacions anteriors, a més d'una còpia del document d'identitat, si escau, juntament amb la sol·licitud d'ajuts.

e) Documentació específica dels cursos de formació. S'ha de presentar aquesta documentació per a cada un dels cursos inclosos a la sol·licitud.

-Dades del curs (informació inclosa a l'imprès de sol·licitud):

- Nom del curs.

- Entitat que imparteix la formació.

- Durada en hores.

- Data d'inici i finalització.

- Preu del curs.

-Documentació a presentar en cas de cursos pagats i finalitzats:

- Còpia de la factura de la matricula del curs de formació.

- Acreditació del pagament de la factura del curs de formació: rebut de pagament al comptat, rebut bancari, extracte del compte bancari o full de la transferència.

-Còpia del títol, diploma o certificat d'assistència i aprofitament del curs. Si el document té informació a les dues cares s'haurà de presentar còpia de les dues cares. En qualsevol moment l'òrgan instructor podrà requerir al sol·licitant una còpia acarada o bé l'original del document acreditatiu.

- La documentació justificativa haurà de complir amb les condiciones indicades al punt 9 de la convocatòria.

Declaracions responsables que s'han de signar, incloses a l'imprès de sol·licitud.

Models:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds finalitza dia 10 d'octubre de 2025.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Esports

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Esports

C. de l'Uruguai, s/n (Velòdrom Illes Balears). Tel.: 971176600

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Esports

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar