Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per desplaçament alumnes de les Illes Balears que cursen estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a la UE-27 durant 2024-2025 i per al transport d'instruments musicals

concessió d'ajuts per compensar el cost total o parcial del desplaçament dels alumnes de les Illes Balears que s'han de desplaçar i han de residir fora de l'illa on es troba el seu domicili familiar per cursar estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a qualsevol país de la Unió Europea (UE-27) durant l'any acadèmic 2024-2025. També permet finançar el cost total o parcial del trasllat dels instruments musicals dels alumnes esmentats que es facin en les condicions que s'estableixen en la convocatòria.

Codi SIA

3173040

Persones destinatàries

Alumnes de les Illes Balears que cursen estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a qualsevol país de la Unió Europea (UE-27) durant l'any acadèmic 2024-2025.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Ensenyaments artístics superiors

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud d'ajut i aportació de documentació justificativa

Requisits

Alumnes empadronats a algun municipi de les Illes Balears que cursen estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a la UE durant l'any acadèmic 2024-2025 i poden ser beneficiaris dels ajuts d'acord amb la base cinquena de la convocatòria

Documentació a presentar

La prevista en la base onzena de la convocatòria. Vegeu els models de declaració de veracitat de dades bancàries i de declaració responsable de no obtenció de plaça, en l'apartat de documentació relacionada amb el tràmit.

Termini màxim

11 de juliol de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(eas@dguni.caib.es)

Observacions

Sol·licitud per seu electrònica, únicament.

Requisits tècnics:

1. En el cas de fer el tràmit telemàticament des d'un telèfon mòbil: És necessari instal·lar "Cliente móvil firma" (ANDROID | IOS)

I es podrà signar en els següents casos:

a) Si teniu DNIe 3.0 (amb coneixement del pin) (https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/)

b) Si teniu un certificat de signatura instal·lat al mòbil (demanar certificat electrònic: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica/certificado-con-dispositivo-movil)

2. En el cas de fer el tràmit des d'un ordinador: Requisits: Autofirma i certificat de signatura instal·lat a l'ordinador o DNIe (amb lector)

X

Al·legacions i esmenes sobre les sol·licituds presentades

Requisits

Haver resultat admès a la convocatòria i figurar entre les persones que han de presentar documentació per esmenar les mancances o els defectes de la sol·licitud presentada

Documentació a presentar

La que permeti esmenar les mancances o els defectes de la sol·licitud presentada

Termini màxim

19 de setembre de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(eas@dguni.caib.es)

X

Al·legacions i esmenes sobre la proposta de resolució de concessió i denegació d'ajuts

Requisits

La persona interessada ha de figurar a la proposta esmentada

Documentació a presentar

La que justifiqui l'al·legació o l'esmena que es presenti

Termini màxim

20 d'octubre de 2025

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(eas@dguni.caib.es)

Observacions

La resolució s'ha de dictar, com a màxim, el 10 d'octubre. Hi ha 10 dies naturals comptadors des de la publicació per presentar esmenes i al·legacions. Si la resolució es dicta abans del 10 d'octubre, el termini màxim d'aquest tràmit variarà.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar