Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts per desplaçament alumnes de les Illes Balears que cursen ensenyaments artístics superiors a la UE-27 durant 2024-2025 i per al transport d'instruments musicals

concessió d'ajuts per compensar el cost total o parcial del desplaçament dels alumnes de les Illes Balears que s'han de desplaçar i han de residir fora de l'illa on es troba el seu domicili familiar per cursar estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a qualsevol país de la Unió Europea (UE-27) durant l'any acadèmic 2024-2025. També permet finançar el cost total o parcial del trasllat dels instruments musicals dels alumnes esmentats que es facin en les condicions que s'estableixen en la convocatòria.

Código SIA

3173040

Personas destinatarias

Alumnes de les Illes Balears que cursen estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a qualsevol país de la Unió Europea (UE-27) durant l'any acadèmic 2024-2025.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

Ensenyaments artístics superiors

Órgano competente para resolver

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud d'ajut i aportació de documentació justificativa

Requisitos

Alumnes empadronats a algun municipi de les Illes Balears que cursen estudis oficials d'ensenyaments artístics superiors a la UE durant l'any acadèmic 2024-2025 i poden ser beneficiaris dels ajuts d'acord amb la base cinquena de la convocatòria

Documentación a presentar

La prevista en la base onzena de la convocatòria. Vegeu els models de declaració de veracitat de dades bancàries i de declaració responsable de no obtenció de plaça, en l'apartat de documentació relacionada amb el tràmit.

Plazo máximo

31 de juliol de 2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(eas@dguni.caib.es)

Observaciones

Sol·licitud per seu electrònica, únicament.

Requisits tècnics:

1. En el cas de fer el tràmit telemàticament des d'un telèfon mòbil: És necessari instal·lar "Cliente móvil firma" (ANDROID | IOS)

I es podrà signar en els següents casos:

a) Si teniu DNIe 3.0 (amb coneixement del pin) (https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/)

b) Si teniu un certificat de signatura instal·lat al mòbil (demanar certificat electrònic: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica/certificado-con-dispositivo-movil)

2. En el cas de fer el tràmit des d'un ordinador: Requisits: Autofirma i certificat de signatura instal·lat a l'ordinador o DNIe (amb lector)

X

Al·legacions i esmenes sobre les sol·licituds presentades

Requisitos

Haver resultat admès a la convocatòria i figurar entre les persones que han de presentar documentació per esmenar les mancances o els defectes de la sol·licitud presentada

Documentación a presentar

La que permeti esmenar les mancances o els defectes de la sol·licitud presentada

Plazo máximo

19 de setembre de 2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(eas@dguni.caib.es)

X

Al·legacions i esmenes sobre la proposta de resolució de concessió i denegació d'ajuts

Requisitos

La persona interessada ha de figurar a la proposta esmentada

Documentación a presentar

La que justifiqui l'al·legació o l'esmena que es presenti

Plazo máximo

20 d'octubre de 2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(eas@dguni.caib.es)

Observaciones

La resolució s'ha de dictar, com a màxim, el 10 d'octubre. Hi ha 10 dies naturals comptadors des de la publicació per presentar esmenes i al·legacions. Si la resolució es dicta abans del 10 d'octubre, el termini màxim d'aquest tràmit variarà.

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar