Requisits
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública segons l'article 57 del Text refós de
la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015.
b) Tenir setze anys complerts i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o
estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics
per resolució judicial. En el cas de nacionals d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver
estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació
pública.
d) Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal, l'import de la quall és de 14,44 € (quantia actualitzada per a l'any 2022 per
Llei de Pressuposts vigent). D'acord amb el que preveu l'article 59 bis de la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic
de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d'examen les persones amb
discapacitat igual o superior al 33 %.
e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions del cos, escala o
especialitat a què correspon la borsa específica a la qual opten.
f) Estar en possessió del títol acadèmic exigit o nivell de titulació exigit en la convocatòria específica, o en condicions d'obtenir-lo en
la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds.
La titulació exigida per participar en la borsa convocada és qualsevol de les següents:
- Títol de grau en l'àmbit de l'enginyeria informàtica, 1r cicle d'enginyeria informàtica, enginyeria tècnica en informàtica de
sistemes o enginyeria tècnica en informàtica de gestió.
En tot cas, es consideren inclosos en l'àmbit de l'enginyeria informàtica el graus següents:
- Grau en enginyeria informàtica
- Grau en enginyeria informàtica en enginyeria de computadors
- Grau en enginyeria informàtica – enginyeria de computadors
- Grau en enginyeria informàtica en computació
- Grau en enginyeria informàtica en sistemes d'informació
- Grau en enginyeria informàtica de gestió i sistemes d'informació
- Grau en enginyeria informàtica en tecnologies de la informació
- Grau en enginyeria informàtica de serveis i aplicacions
- Grau en enginyeria informàtica de serveis
- Grau en enginyeria informàtica del software
- Grau en enginyeria informàtica – enginyeria del software
- Grau en enginyeria informàtica – tecnologies informàtiques
- Grau en enginyeria informàtica i tecnologies virtuals
En el cas de titulacions expedides a l'estranger, cal aportar la corresponent credencial d'homologació o reconeixement del Ministeri
competent per raó de la matèria. Aquest requisit no serà d'aplicació a les persones aspirants que haguessin obtingut el reconeixement
de la seva qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret de la Unió
Europea.
g) Estar en possessió del coneixement de la llengua catalana nivell B2 (nivell avançat), de conformitat amb el que disposa l'article 3
b) del Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la
funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Documentació a presentar
No s'ha d'adjuntar a la sol·licitud telemàtica de participació, cap document addicional per acreditar els requisits declarats. Sí que s'hi han d'adjuntar els documents que acreditin els mèrits al·legats, tret que l'EBAP els hagi de comprovar d'ofici d'acord amb el que s'estableix a la base 9.Les sol·licituds per participar en aquest procés selectiu i l'autobaremació de mèrits, així com els documents acreditatius d'aquests quan sigui necessari aportar-los, s'han de presentar obligatòriament per via telemàtica, a l'empara del que estableix la Disposició addicional sisena de la Llei 4/2021, de 17 de desembre, de mesures extraordinàries i urgents per executar les actuacions i els projectes que s'han de finançar amb fons europeus en el marc del Pla de Recuperació,
Transformació i Resiliència.
Això no obstant, l'Administració, en qualsevol moment, i obligatòriament abans de la crida per ocupar un lloc de treball, pot comprovar els requisits declarats i, si escau, requerir a les persones aspirants perquè acreditin el seu compliment, així com la veracitat de qualsevol dels documents que, si s'escau, hagin d'aportar en aquest procés selectiu.
La inexactitud, la falsedat o l'omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori en la declaració responsable en relació amb els requisits exigits per participar en aquest concurs, o la no presentació davant l'administració convocant de la documentació que, si escau, hagi estat requerida per acreditar el compliment dels requisits declarats, determina l'exclusió del procediment selectiu, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives en què s'hagi pogut incórrer.
Juntament amb la sol·licitud telemàtica, les persones aspirants han d'emplenar obligatòriament l'autobaremació de mèrits, que té igualment la consideració de declaració responsable, en la qual s'hi han de fer constar els mèrits al·legats i la valoració que atorguen a cada un d'ells. La valoració declarada vincula la persona aspirant i determina la seva posició màxima en l'ordre de prelació de la borsa.
Els documents acreditatius dels mèrits declarats, quan sigui necessari presentar-los d'acord amb el que disposa la base 9, s'han d'adjuntar amb la sol·licitud telemàtica de participació, seguint les instruccions que s'indiquen en el tràmit telemàtic.
Les sol·licituds per participar en aquest procés selectiu i l'autobaremació de mèrits, així com els documents acreditatius d'aquests quan sigui necessari aportar-los, s'han de presentar obligatòriament per via telemàtica, a l'empara del que estableix la Disposició addicional sisena de la Llei 4/2021, de 17 de desembre, de mesures extraordinàries i urgents per executar les actuacions i els projectes que s'han de finançar amb fons europeus en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Termini màxim
Des del 14 al 25 de novembre de 2022
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Selecció
C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol).
Tel.: 971177624
- Fax: 971177620
(oposicions@caib.es)