Autorització de nous ensenyaments a implantar
Tràmit per facilitar a les universitats la sol·licitud per a l'autorització de nous ensenyaments universitaris, de grau, màster o programa de doctorat, a implantar.
Les universitats podran implantar de manera progressiva –curs a curs– o simultània –per a tots els cursos o per a varis, segons els casos– els plans d'estudis de les titulacions universitàries oficials, d'acord amb la temporalitat prevista en la memòria presentada en el procés de verificació.
-----> Accés al procediment publicat a la Seu Electrònica de la CAIB <-----
FALTA POSAR LINK
Requisit: Tenir la verificació del pla d'estudis per el Consell d'Universitats, segons s'estableix a l'article 27 del RD 822/2021, de 28 de setembre, per el qual s'estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment de assegurament de la seva qualitat.
SOL·LICITUD: La sol·licitud s'ha de presentar de forma electrònica exclusivament, juntament amb la documentació requerida.
L'article 14.2 apartat a) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estableix l'obligatorietat que les persones jurídiques es relacionin amb les Administracions Públiques a través de mitjans electrònics.
Això implica que -----> tant la sol·licitud, com les posteriors comunicacions que es poguessin produir entre sol·licitants i l'Administració es realitzaran electrònicament.
L'accés al tràmit telemàtic s'ha de fer mitjançant identificació i firma electrònica.
Com accedir al tràmit telemàtic: L'accés al tràmit telemàtic s'ha de fer mitjançant identificació i firma electrònica a la Seu Electrònica de la CAIB. Per a saber com obtenir la identificació i firma electrònica podeu clicar al següent PDF ---> 1._identificacio_i_firma_electronica_ca.pdf
-----> Accés directe a la sol·licitud <-----
FALTA POSAR LINK
Com accedir al tràmit telemàtic: L'accés al tràmit telemàtic s'ha de fer mitjançant identificació i firma electrònica a la Seu Electrònica de la CAIB. Per a saber com obtenir la identificació i firma electrònica podeu clicar al següent PDF --->
TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: OBERT
Documentació mínima a aportar:
- Sol·licitud firmada pel representant legal del centre.
- Memòria justificativa de la sol·licitud.
- Certificat del Consell de Govern de la Universitat on s'acorda l'estudi.
- Informe art. 26.3 RD 822/2021.
- Verificació del Pla d'estudis ANECA.
- Resolució del Consell d'Universitats de verificació del Pla d'estudis.
- Altres documentacions.