Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Autorització de nous ensenyaments a implantar

Tràmit per facilitar a les universitats la sol·licitud per a l'autorització de nous ensenyaments universitaris, de grau, màster o programa de doctorat, a implantar.

Les universitats podran implantar de manera progressiva –curs a curs– o simultània –per a tots els cursos o per a varis, segons els casos– els plans d'estudis de les titulacions universitàries oficials, d'acord amb la temporalitat prevista en la memòria presentada en el procés de verificació.

Codi SIA

3197641

Persones destinatàries

Universitats públiques o privades.

Termini per a resoldre i notificar

Sense termini.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Tràmits

X

Sol·licitud d'autorització de nous ensenyaments a implantar

Requisits

Tenir la verificació del pla d'estudis per el Consell d'Universitats, segons s'estableix a l'article 27 del RD 822/2021, de 28 de setembre, per el qual s'estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment de assegurament de la seva qualitat.

Documentació a presentar

DOCUMENTACIÓ MÍNIMA A PRESENTAR:

- Sol·licitud firmada pel representant legal del centre.

- Memòria justificativa de la sol·licitud.

- Certificat del Consell de Govern de la Universitat on s'acorda l'estudi.

- Informe art. 26.3 RD 822/2021.

- Verificació del Pla d'estudis ANECA.

- Resolució del Consell d'Universitats de verificació del Pla d'estudis.

- Altres documentacions.

Termini màxim

Aquest tràmit no està subjecte a terminis.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

Observacions

L'article 14.2 apartat a) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estableix l'obligatorietat que les persones jurídiques es relacionin amb les Administracions Públiques a través de mitjans electrònics.

Això implica que tant la sol·licitud, com les posteriors comunicacions que es poguessin produir entre sol·licitants i l'Administració es realitzaran electrònicament.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar