Requisits
	            				Tenir la verificació del pla d'estudis per el Consell d'Universitats, segons s'estableix a l'article 27 del RD 822/2021, de 28 de setembre, per el qual s'estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment de assegurament de la seva qualitat.
            				
							
							
							
            				Documentació a presentar
            				
            				DOCUMENTACIÓ MÍNIMA A PRESENTAR:
- Sol·licitud firmada pel representant legal del centre.
- Memòria justificativa de la sol·licitud.
- Certificat del Consell de Govern de la Universitat on s'acorda l'estudi.
- Informe art. 26.3 RD 822/2021.
- Verificació del Pla d'estudis ANECA.
- Resolució del Consell d'Universitats de verificació del Pla d'estudis.
- Altres documentacions.
							
            				
            				
            				
            					Termini màxim
            					Aquest tràmit no està subjecte a terminis.
            				
				            Forma de presentació
				            
							
								La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
							
							
            				
            					Òrgan competent per a la tramitació
            					
								
									Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors
								
            				
            				
	            				Contacte
	            				Servei o Secció responsable
	            				
	            				Servei d'Universitat
	            				
		            				C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a  planta).
						            Tel.: 971177766
						            - Fax: 971176873
					            
	                            
		                            
			            				
			                                
			                                (dguniversitat@dguni.caib.es)
			                            
		                            
	                            
                            
                            
							    Observacions
								L'article 14.2 apartat a) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estableix l'obligatorietat que les persones jurídiques es relacionin amb les Administracions Públiques a través de mitjans electrònics. 
Això implica que tant la sol·licitud, com les posteriors comunicacions que es poguessin produir entre sol·licitants i l'Administració es realitzaran electrònicament.