Nova campanya al voltant del canvi climàtic i els reptes mediambientals als quals ens enfrontam tots i totes.
Nova campanya amb materials didàctics adreçats a joves de totes les edats i educadors/es que treballen en el camp de la joventut. En aquesta ocasió tractam el tema de la figura de la dona en l'àmbit científic.
Dimecres 17 d'abril es celebra, des de fa tretze anys, el Dia Europeu de la Informació Juvenil, una jornada que reivindica la importància d'acompanyar els i les joves en el seu camí cap a l'emancipació, mitjançant la informació, l'orientació, l'assessorament i la formació en els temes del seu interès.
El 2021, juntament amb la resta de països europeus, el celebram amb la campanya #mindmymind que posa l'èmfasi en el benestar emocional i mental dels joves en un any que ha estat difícil per a tota la població però especialment per ells i elles.
“Influencers” és la tercera de les nostres microcampanyes i el seu objectiu és fomentar el pensament crític, aprendre a pensar per un mateix i treure conclusions; saber crear opinions pròpies i saber-les defensar davant dels altres amb arguments.
“Emocions” respon a l’objectiu d’informar i formar en la gestió de les emocions dels infants i joves, molt important sempre, però més en temps de la COVID 19.
L’objectiu general d’aquest projecte és aportar elements informatius i formatius per al foment del pensament crític i les habilitats informacionals amb el fi d’augmentar el coneixement dels joves sobre la gestió de la informació i protegir-los de la informació fabricada (Fake news) a la Xarxa.