Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Sol·licitud d'Arbitratge de Consum

Solucionar les controvèrsies que poden sorgir entre els consumidors i els empresaris o professionals sempre que aquests estiguin adherits al Sistema Arbitral de Consum, mitjançant un laude de obligat compliment.

Codi SIA

207983

Persones destinatàries

Els consumidors que considerin que s'han vulnerat els seus drets com a consumidors i usuaris.

Termini per a resoldre i notificar

90 dies

Silenci administratiu

Segon normativa aplicable

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Manifest que no he interposat cap altra sol·licitud d'arbitratge pel mateix assumpte ni ho faré i assumesc el compromís d'acomplir el laude arbitral. L'arbitratge de consum és un mitjà de resolució de controvèrsies d'una única instancia

Òrgan competent per a resoldre

Junta Arbitral de Consum de les Illes Balears.

Tràmits

X

Sol·licitud d'arbitratge

Requisits

--

Documentació a presentar

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Junta Arbitral de Consum de les Illes Balears.

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Arbitratge de Consum

Carrer de Jesús 38 A. Tel.: 971177393

(juntaarbitral@dgconsum.caib.es)

Observacions

Si optau per la tramitació telemàtica, recordau que haureu d’adjuntar el model específic corresponent que consta a dalt degudament emplenat i signat.

X

Al·legacions

Requisits

Tenir un expedient d'arbitratge obert

Documentació a presentar

Termini màxim

No procedeix

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Junta Arbitral de Consum de les Illes Balears.

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Arbitratge de Consum

Carrer de Jesús 38 A. Tel.: 971177393

(juntaarbitral@dgconsum.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Prestacions, Farmàcia i Consum

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar