Requisits
Les persones físiques o jurídiques titulars d'una propietat o bé que compti amb la cessió del seu ús, on s'hi vulgui construir aquest tipus de sistema d'intervenció a l'illa de Menorca
Documentació a presentar
a. Annex I: model de sol·licitud emplenat
b. Fotocòpia del NIF/CIF del titular de la sol·licitud de l'ajuda i/o del representant legal, si n'és el cas.
c. Acreditació de la propietat o capacitat legal de l'ús i gaudi on es realitzarà la intervenció objecte del projecte.
d. Documentació acreditativa de la representació amb la qual actua la persona que signa la sol·licitud, la qual ha d'estar vigent en el
moment de la sol·licitud, si n'és el cas.
e. Fotocòpia del document constitutiu de l'entitat o estatuts socials o reglament degudament inscrits en el registre corresponent, o
certificat d'inscripció en el seu registre, si n'és el cas.
f. Cèdula d'habitabilitat vigent (en el cas dels habitatges).
g. Llicència d'activitats vigent (en el cas dels establiments).
h. Certificat acreditatiu de l'Agència Tributària en el cas que l'IVA no sigui recuperable.
i. Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries, estatal i autonòmica, i amb la Seguretat Social en el cas d'haver denegat
l'autorització a l'òrgan gestor (FOGAIBA) perquè ho comprovi d'ofici.
j. Informe signat per un tècnic competent o empresa amb experiència en el sector, que contengui les dades necessàries per a la
creació del Filtre Verd, que són com a mínim les següents:
j.1. Memòria descriptiva i tècnica de les obres i actuacions previstes, amb el detall del període d'execució.
j.2. Referència cadastral de l'habitatge o edificació on aparegui l'any de construcció d'aquest.
j.3. Ubicació i possibles afectacions urbanístiques
j.4. Plànols en detall, dimensionament i fotografies per entendre la situació actual
j.5. Llicència d'obres, si escau
j.6. Presentació del pressupost detallat i desglossat.
k. Altres documents
Models:
Termini màxim
3 mesos
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871