Requisits
Presentar un Pla de cooperació per fer promoció i amb els requisits establerts als apartats 3 i 4 de la convocatòria, tenir un mínim de 20 punts, i no haver començat les actuacions
Documentació a presentar
Sol·licitud d'ajuda correctament emplenada (Annex I), acompanyada de la documentació següent:
a) En cas de persones jurídiques, fotocòpia compulsada del NIF i dels estatuts socials.
b) Acreditació de la representació amb la qual actua el sotasignat de la sol·licitud, si escau.
c) En relació amb els integrants del grup:
- Si són persones jurídiques, fotocòpia compulsada del NIF i dels estatuts socials, correctament inscrits, i del document que n'acrediti la representació.
- Model "Autorització/Compromís/Declaració" inclòs a l'annex I que figura a la pàgina web del FOGAIBA, degudament emplenat, el qual necessàriament ha d'incloure: l'autorització expressa dels integrants del grup per comprovar els requisits que preveu el punt 1 de l'apartat tercer de la convocatòria i, si escau, el compromís d'exercir l'activitat agrària un mínim de cinc anys i la declaració responsable de tenir la consideració de petita o mitjana empresa, d'acord amb la definició que preveu la Recomanació 2003/361/CE de la Comissió.
d) Pla de cooperació, que preveu el punt 1 de l'apartat tercer de la convocatòria.
e) Pressupostos de les actuacions en els termes que preveu l'apartat quart, punt 7, de la convocatòria.
Models:
Termini màxim
Fins el dia 31/01/2019
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871