Requisits
Persones jurídiques públiques o privades, inclosos els grups d'acció local, i persones físiques per projectes de conservació.
Documentació a presentar
3. Les sol·licituds d'ajuda han d'adjuntar la documentació següent:a) Fotocòpia del NIF de l'entitat jurídica.
b) Fotocòpia dels estatuts socials correctament inscrits en el registre corresponent o, si escau, indicació del número i la data delbutlletí oficial en el qual s'hagin publicat.
c) Si escau, document que acrediti la representació.
d) Certificat de l'Agència Tributària si s'està exempt de declarar l'IVA.
e) Projecte d'actuació que contingui com a mínim els elements següents amb un plantejament concret de treball amb varietats locals:
Activitats que es duran a terme.
Responsable del projecte, que podrà ser el beneficiari mateix si acredita la solvència tècnica.
Varietats sobre les quals s'actuarà.Objectius que es pretenen assolir.
Àmbit geogràfic de l'actuació.
Calendari d'execució de les actuacions.
Pressupost desglossat per anys.Justificació dels mitjans de què es disposa.
Justificació de la capacitat tècnica.
Experiència prèvia en matèria de varietats locals.
Activitats de divulgació previstes.
El projecte d'actuació ha d'incloure actuacions amb una durada màxima de 3 anys.En la fase d'instrucció de l'expedient, el FOGAIBA avaluarà la solvència tècnica del sol·licitant i la idoneïtat del projecte.
f) Si escau, els tres pressupostos previstos en el punt 5 de l'apartat quart d'aquesta Resolució, així com la memòria justificativa de l'elecció, si pertoca.
Models:
Termini màxim
Fins 31 d'octubre de 2018
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)