Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajudes al foment de la producció de productes agrícoles de qualitat per al període 2018-2020.

Fomentar els productes agrícoles de qualitat

Codi SIA

1778970

Persones destinatàries

Els consells reguladors

Termini per a resoldre i notificar

Primera convocatòria comença el dia següent a la publicació d'aquesta Resolució i acaba el dia 10 de setembre de 2018. per a les properes convocatòries d'acord a la Resolució

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Tràmits

X

Presentació de sol.licituds

Requisits

Que gestionin sense ànim de lucre les marques de qualitat esmentades i que els seus productors siguin PIMES

Documentació a presentar

a) Fotocòpia del NIF de l'entitat.

b) Documentació que acrediti la representació de la persona que signa la sol·licitud.

c) Fotocòpia dels estatuts socials, correctament inscrits en el registre corresponent o del reglament intern de funcionament.

d) Certificació de la situació censal que reculli les obligacions tributàries del sol·licitant.

e) Certificat detallat dels productors que participen en el programa a realitzar, que ha d'incloure: titular (amb cognoms, nom i NIF) i

municipi de l'explotació, d'acord amb el model que se adjunta com a Annex III, que figura a la web del FOGAIBA. Aquest certificat

ha d'anar signat pel secretari de l'entitat.

f) Pla d'actuacions a desenvolupar, amb especificació del nombre d'actes de control previstes en el període de justificació de l'ajuda i

també del de treballadors que han de dur a terme les tasques de control i la indicació de la seva categoria professional.

g) Els tres pressuposts, en el cas d'allò que estableix el punt 4 de l'apartat quart d'aquesta Resolució i, si escau, memòria de l'elecció

quan no recaigui en la proposta econòmica més avantatjosa.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Primera convocatòria comença el dia següent a la publicació d'aquesta Resolució i acaba el dia 10 de setembre de 2018. per a les properes convocatòries d'acord a la Resolució

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Contacte

Servei o Secció responsable

Ajudes Al Desenvolupament Rural

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176555 - Fax: 971176871

(gcanos@fogaiba.caib.es)

Observacions

Únicamente estan disponibles las versiones en catalán de los anexos

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Finalitat

Incorporar les dades personals necessàries als nostres sistemes d'informació per tramitar l'ajuda sol·licitada d'acord amb la convocatòria

Legitimació

Consentiment de l'interessat

Destinatari

Es cediran les dades a qualsevol organisme autonomic, estatal i/o europeu que d'acord amb la normativa d'aplicació hagui de ser destinatari de la informació de les dades personals tractades pel FOGAIBA en qualsevol dels àmbits directament relacionats amb la gestió de les subvencions

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar