Requisits
Que gestionin sense ànim de lucre alguna de les següents marques de qualitat de productes agrícoles destinats al consum humà i que estiguin integrats per productors agraris d'acord a la covocatòria
Documentació a presentar
a) Fotocòpia compulsada del NIF de l'entitat.
b) Documentació que acrediti la representació de la persona que signa la sol- licitud.
c) Fotocòpia compulsada dels estatuts socials, correctament inscrits en el registre corresponent o del reglament intern de
funcionament.
d) Certificació de la situació censal que reculli les obligacions tributàries del sol- licitant.
e) Certificat detallat dels productors que participen en el programa a realitzar, que ha d'incloure: titular (amb cognoms, nom i NIF) i
municipi de l'explotació, d'acord amb el model que se adjunta com a annex III, que figura a la web http://www.caib.es.
f) Declaració responsable dels productors integrats en el programa d'aplicació dels serveis subvencionats, justificativa del
compliment dels requisits de PIME prevists a l'annex I del Reglament (UE) núm. 702/2014 de la Comissió, de 25 de juny de 2014,
d'acord amb el model d'annex IV que figura a la web http://www.caib.es. Aquesta declaració ha de contenir totes i cadascuna de les
dades que s'indiquen a l'annex citat.
Aquesta declaració s'haurà d'aportar sense perjudici de la resta de documentació que podrà ser requerida per part del FOGAIBA dins
del pla de control d'acreditació del compliment d'aquest requisit, que serà realitzat sobre un mínim de l'1% de les explotacions.
g) Pla d'actuacions a desenvolupar, que haurà d'incloure una descripció de les actuacions a realitzar i de la seva valoració
econòmica.
h) Els tres pressuposts en el cas d'allò que estableix el punt 4 de l'apartat quart d'aquesta Resolució.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
1 mes a partir del dia següent de la seva pubilcació en el BOIB
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)