Distribució del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears
Repartiment de les ajudes del Fons de Seguretat Pública entre els diferents municipis de les Illes Balears, amb l'objecte de millorar la seguretat pública dels municipis de les Illes Balears, mitjançant la realització i l'impuls d'actuacions que garanteixin la coordinació de les policies locals
Codi SIA
277101
Persones destinatàries
Tots els municipis de les Illes Balears
Termini per a resoldre i notificar
6 mesos
Silenci administratiu
Negatiu
Forma d'inici
D'ofici
Fi de la via administrativa
Si
Disponible per tramitar per persona apoderada
No
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Conselleria de Presidència i Administracions Públiques
Simplificació documental
Tràmits
Sol·licitud d'ajuda del Fons de Seguretat Pública per l'Ajuntament de Palma
Requisits
No n'hi ha
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
El mes de gener de cada any
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria de Presidència i Administracions Públiques
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Coordinació de Projectes
Tel.: 971177100
(jmesquida@dgiej.caib.es)
Al·legacions a l'estimació de punts o de quantia
Requisits
Als municipis de menys de 1.500 habitants i a Palma s'enviarà una estimació de la quantia de l'ajuda i a la resta de municipis s'enviarà l'assignació de punts que els pertoca a cada un
Documentació a presentar
Els ajuntaments hauran de comunicar la seva conformitat o al·legar allò que considerin oportú.
Termini màxim
15 dies
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears (ISPIB)
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Coordinació de Projectes
Tel.: 971177100
(jmesquida@dgiej.caib.es)
Justificació de les despeses efectuades entre l'1 de gener i el 30 de juny de l'any en què s'executa el Fons
Requisits
No n'hi ha
Documentació a presentar
Annexes justificatius i original o còpia compulsada de les factures de les despeses en recursos materials.
Models:
Termini màxim
Entre el 15 i el 31 de juliol, a no ser que la Resolució de concessió estableixi un altre termini
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria de Presidència i Administracions Públiques
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Coordinació de Projectes
Tel.: 971177100
(jmesquida@dgiej.caib.es)
Justificació de les despeses efectuades entre l'1 de juliol i el 31 de desembre de l'any d'execució del Fons
Requisits
No n'hi ha
Documentació a presentar
Annexes justificatius i original o còpia compulsada de les factures de les despeses en recursos materials.
Models:
Termini màxim
Entre el 15 i el 31 de gener de l'any següent al d'execució del Fons, a no ser que la Resolució de concessió estableixi un altre termini
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria de Presidència i Administracions Públiques
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Coordinació de Projectes
Tel.: 971177100
(jmesquida@dgiej.caib.es)
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit
Responsable del tractament
Direcció General d'Emergències i Interior
Finalitat
Tramitació del procediment
Legitimació
Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics
Destinatari
No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal
Drets
Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional
Informació adicional